Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 310 днів. За цей час ми опублікували 26397 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
КП «Київпастранс» оголосив тендер на розробку проекту реконструкції тролейбусних ліній від Троєщини до Севастопольської площі та до ст. метро «Дарниця».

Про це повідомив громадський активіст Іван Черниш у facebook-спільноті «Транспорт Києва». Проектна документація, що передбачає організацію відокремленої лінії автобусного та тролейбусного руху, має бути розроблена до кінця року. Згідно технічного завдання, проектна організація має розробити:
- Інженерні заходи з реконструкції існуючої лінії під лінію BRT:
від ж/м Троєщина до Севастопольської площі, та від просп. Г. Ватутіна до ст. метро «Дарниця» в коридорах: вул. Маяковського – пр-т Генерала Ватутіна – Московський пр-т –вул. Олени Теліги – вул. Олександра Довженка – вул. Вадима Гетьмана – Чоколівський бул. При цьому необхідно створити відокремлені смуги руху з урахуванням існуючої вулично-дорожньої ситуації для забезпечення швидкісного сполучення по маршрутам. - Схеми реорганізації руху у вузлах вулично-дорожньої мережі, з пріоритетом BRT.
- Інженерні заходи зі створення транспортно-пересадочних вузлів лінії в комплексі зі: станцією швидкісного трамваю «Генерала Ватутіна», станціями метрополітену «Петрівка», «Дорогожичі», «Шулявська», станцією швидкісного трамваю «Індустріальна», станцією міської залізниці «Караваєві Дачі», та транспортно-пересадочний вузол на Севастопольській площі.

Фото: Carlos Felipe Pardo
Таким чином, після розробки проекту і у разі його реалізації в Києві у «Київпастрансі» сподіваються забезпечити швидкісне сполучення по найбільш завантажених напрямках, де немає рейкового транспорту. Житловий масив «Троєщина» має отримати надійний та швидкий зв’язок з усіма трьома лініями метрополітену, а також більшою частиною міста.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті