Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23464 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

КП «Київпастранс» оголосив тендер на розробку проекту реконструкції тролейбусних ліній від Троєщини до Севастопольської площі та до ст. метро «Дарниця».

BRT 1

Про це повідомив громадський активіст Іван Черниш у facebook-спільноті «Транспорт Києва». Проектна документація, що передбачає організацію відокремленої лінії автобусного та тролейбусного руху, має бути розроблена до кінця року. Згідно технічного завдання, проектна організація має розробити:

  • Інженерні заходи з реконструкції існуючої лінії під лінію BRT:
    від ж/м Троєщина до Севастопольської площі, та від просп. Г. Ватутіна до ст. метро «Дарниця» в коридорах: вул. Маяковського – пр-т Генерала Ватутіна – Московський пр-т –вул. Олени Теліги – вул. Олександра Довженка – вул. Вадима Гетьмана – Чоколівський бул. При цьому необхідно створити відокремлені смуги руху з урахуванням існуючої вулично-дорожньої ситуації для забезпечення швидкісного сполучення по маршрутам.
  • Схеми реорганізації руху у вузлах вулично-дорожньої мережі, з пріоритетом BRT.
  • Інженерні заходи зі створення транспортно-пересадочних вузлів лінії в комплексі зі: станцією швидкісного трамваю «Генерала Ватутіна», станціями метрополітену «Петрівка», «Дорогожичі», «Шулявська», станцією швидкісного трамваю «Індустріальна», станцією міської залізниці «Караваєві Дачі», та транспортно-пересадочний вузол на Севастопольській площі.
BRT 2

Фото: Carlos Felipe Pardo

Таким чином, після розробки проекту і у разі його реалізації в Києві у «Київпастрансі» сподіваються забезпечити швидкісне сполучення по найбільш завантажених напрямках, де немає рейкового транспорту. Житловий масив «Троєщина» має отримати надійний та швидкий зв’язок з усіма трьома лініями метрополітену, а також більшою частиною міста.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button