Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 124 днів. За цей час ми опублікували 24996 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Львові триває будівництво трамвайної колії, що з’єднає житловий масив Сихів із центром міста.
Жителі Львова чекають на появу трамвайної колі, передбаченої Генеральним планом Львова, вже не один рік. Фотографії стану будівництва опублікував у своєму блозі громадський активіст і співробітник департаменту розвитку Львівської міськради Олександр Шутюк.
Кінцеве розворотне кільце на Сихові будують в районі ринку «Санта-Барбара».
Сам ринок мають перенести в інше місце, на спеціально виділену під нього ділянку. На старому ж місці вже розпочато його демонтаж.
Тим часом, на трамвайній лінії почали облаштовувати посадкові перони.
Вздовж колій виклали плитку, щоб забезпечити можливість проїзду технічного КрАЗу, який міг би тягнути трамвай в разі виходу останнього з ладу. Слід зазначити, що ширина КрАЗу становить 2,75 м. Це викликає в автора фотозвіту сумніви, що автомобіль зможе проїхати в певних місцях. «Дуже сподіваюся, що місто колись таки дозріє до купівлі технічної вантажівки з рейковим ходом», – пише Олександр Шутюк.
По боках від колій у деяких місцях посіяли газон та посадили кущі. За словами Шутюка, якби колії змістили під один з країв розділювальної смуги, на решті її території можна було би зробити і прогулянкову алею з деревами. Цю ідею автор пропонував, коли матеріали проекту вперше опублікували, але виявилося, що вносити такі кардинальні зміни було вже пізно.
Кілька трамвайних зупинок зробили доступними для людей з інвалідністю. Проте, як зазанчив Олександр Шутюк, тактильна плитка є на трамвайних перонах, але при цьому її не поклали біля нерегульованих пішохідних переходів.
Під час прокладання колії будівельники реконструюють Сихівський міст. Його укріпили, заливши нову армовану плиту, та встановили опори огорожі. Також будується новий з’їзд на Хуторівку.
Більше фото будівництва колії на відрізку від Санта-Барбари до кінця Сихівського мосту можна побачити у ЖЖ Олександра Шутюка.
За проектом, довжина трамвайної колії в обидва боки становить 11,5 км у обидві сторони. Прокладення трамвайної колії з Сихова до центру Львова має на меті зменшити транспортне навантаження у найбільшому житловому масиві Львова, де проживає майже 150 000 мешканців міста.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті