Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 276 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Центральним елементом нової айдентики Ужгорода став динамічний логотип з діакритиками з різних мов, що символізують багатогранність міста.

Головна

Команда дизайнерів зі студії Домініка Левицького розробила основу стилю, бренду та навігації для Ужгорода. Свої проробки вони викладають на спеціально створеному сайті uzhhorod.city. Основною ідеєю для логотипу стала його динамічність, яка має відображати різноманітність культур, стилів та національностей Ужгорода.

лого

Різними мовами назва міста виглядає по-різному. В кожній мові є свої особливості: спеціальні позначки над літерами (діакритики), які є унікальними для кожної з них. Дизайнери створили логотип, що поєднує в собі багато унікальних позначок з багатьох мов. На думку авторів, кожен, хто побачить логотип, зможе впізнати в ньому щось своє та рідне, знайоме йому з власної мови. В той же час, логотип завжди буде залишатися унікальною позначкою міста.

image-2

Діакритики можна використовувати як разом з логотипом так і без нього, цим самим стимулюючи асоціацію бренду Ужгорода саме з цими позначками. Візуальний стиль практично не має обмежень і дозволяє експериментувати, але важливо завжди використовувати хоча б два головні елементи стилю: шрифт та діакритики.

image-3

Основна версія слогану – «Ужгород говорить багатьма мовами». Його головна ідея – показати, що Ужгород багатогранний і відкритий для кожного, незалежно від мови та зацікавлень. Автори пропонують вживати слова слогану як в прямому так і в переносному сенсі. Наприклад, «Ужгород говорить словацькою» та «Ужгород говорить мовою кохання».

image-4

Дизайнери створили серію рекламних плакатів, що висвітлюють Ужгород з різних сторін, так, як його бачать мешканці та туристи. Слоган може бути перекладений будь-якою мовою без втрати значення.

image-5

Основні кольори для бренду студія обрала на підставі дослідження в мережі Instagram. Відібравши фото з найбільшою кількістю лайків та переглядів, дизайнери зробили висновок, що саме таким більшість людей бачить місто, і зробили найпопулярніші кольори орієнтиром для візуального стилю.

image-6
Автори працюють також над навігацією, називаючи її візуальним продовженням бренду та стилю міста. На їх думку, навігація має доповнювати та розширювати його. «Ми створили набір іконок та позначень, що можуть використовуватись в різноманітних елементах навігації. Завдяки простим формам та зрозумілим обрисам іконки добре виглядають як в малих так і в великих розмірах, що є особливо важливим при розробці навігації».

image-7

Дизайнери обіцяють працювати далі та розвивати стиль і бренд, додаючи нові елементи та вдосконалюючи вже створені. В планах на найближче майбутнє – створення брендбуку та гайдлайнів по використанню лого.

[vimeo]175196752[/vimeo]

Дизайн: Юрій Тарасюк, Михайло Кляп, Домінік Левицький
Фото: Ольга Палінчак, Сергій Денисенко

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button