На основі розробленого жартома фірмового стилю Київского політеху створюють нові логотипи.
Відреагувавши на дискусію щодо надання НТУУ «КПІ» імені авіаконструктора Сікорського, випускниця університету Дар’я Мелько вирішила розробити для альма-матер логотип і фірмовий стиль. На своїй сторінці у facebook вона відзначила, що дизайн розроблявся жартома і «не для хорошого, а для іншого – поганого КПІ».
Дар’я запропонувала залишити обидва попередньо розроблені логотипи – ворота до КПІ та перегорнутий вертоліт – та наносити їх не лише на візитівки, але й на сумки та чашки. Не оминула увагою вона й фірмовий стиль КПІ для вуличної їжі.

В свою чергу, у мережі неоднозначно відреагували на запропонований логотип.
Дизайнер Антон Осьмак написав: «Черговий дизайнерський псіхоз, намальований під впливом абсолютної шизи з пропозицією нового логотипу КПІ».
Пародіюючи логотип з вертольотом, Осьмак також запропонував серію логотипів для різних київських об’єктів.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті