Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На основі розробленого жартома фірмового стилю Київского політеху створюють нові логотипи.
Відреагувавши на дискусію щодо надання НТУУ «КПІ» імені авіаконструктора Сікорського, випускниця університету Дар’я Мелько вирішила розробити для альма-матер логотип і фірмовий стиль. На своїй сторінці у facebook вона відзначила, що дизайн розроблявся жартома і «не для хорошого, а для іншого – поганого КПІ».
Дар’я запропонувала залишити обидва попередньо розроблені логотипи – ворота до КПІ та перегорнутий вертоліт – та наносити їх не лише на візитівки, але й на сумки та чашки. Не оминула увагою вона й фірмовий стиль КПІ для вуличної їжі.
В свою чергу, у мережі неоднозначно відреагували на запропонований логотип.
Дизайнер Антон Осьмак написав: «Черговий дизайнерський псіхоз, намальований під впливом абсолютної шизи з пропозицією нового логотипу КПІ».
Пародіюючи логотип з вертольотом, Осьмак також запропонував серію логотипів для різних київських об’єктів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті