Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26324 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
На основі розробленого жартома фірмового стилю Київского політеху створюють нові логотипи.
Відреагувавши на дискусію щодо надання НТУУ «КПІ» імені авіаконструктора Сікорського, випускниця університету Дар’я Мелько вирішила розробити для альма-матер логотип і фірмовий стиль. На своїй сторінці у facebook вона відзначила, що дизайн розроблявся жартома і «не для хорошого, а для іншого – поганого КПІ».
Дар’я запропонувала залишити обидва попередньо розроблені логотипи – ворота до КПІ та перегорнутий вертоліт – та наносити їх не лише на візитівки, але й на сумки та чашки. Не оминула увагою вона й фірмовий стиль КПІ для вуличної їжі.

В свою чергу, у мережі неоднозначно відреагували на запропонований логотип.
Дизайнер Антон Осьмак написав: «Черговий дизайнерський псіхоз, намальований під впливом абсолютної шизи з пропозицією нового логотипу КПІ».
Пародіюючи логотип з вертольотом, Осьмак також запропонував серію логотипів для різних київських об’єктів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті