Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24979 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Компанія A+S розробила мапу фінансового становища населення транспортних районів Києва на якій видно, що у Києві відсутні райони, які були б радикально забезпеченішими, або радикально біднішими за інші.

В соціологічному опитуванні, проведеному для створення транспортної моделі Києва, поміж інших, було питання про місячний дохід домогосподарства. На мапі відображено медіанний рівень доходів для кожного транспортного району. «Цікаво, що доходи в Києві розподілені досить рівномірно, і майже всі транспортні райони демонструють медіанний дохід або в категорії 4700-6500, або 6501-8300, – розповідає представник компанії A+S Дмитро Беспалов».

У деяких інших містах світу ситуація інакша. Вартість на землю та на нерухомість дуже сильно впливає на те, хто живе у тому чи іншому районі. Якщо висока оренда чи вартість квартири, то туди селитимуться багатші люди, а відповідно, якщо інфраструктура у районі гірша, а сусіди бідніші, тоді й вартість квадратного метру буде нижча. Таким чином у містах створюються райони для бідних і багатих, а населення соціально розшаровується.

 

Без имени-1

Дмитро Беспалов,
CEO компанії A+S

Щодо розмірів доходів, зважайте на те, що опитування проводилося на початку 2014 року, коли середня зарплатня по Києву становила блізько 5 тис. грн, коли зараз складає більше 8 тис. Незважаючи на це, ми вважаємо, що кореляція, що є найважливішим критерієм довіри до даних у транспортному плануванні, зберігається.

Втім, можна відстежити деякі закономірності. Наприклад: найвищий рівень доходів спостергається в центральній частині міста, а також, так звані «Оболонські Липки»; середній рівень доходів найбілш згуртовано зустрічається на ж/м Відрадний, Святошин, Біличі та Академмістечко, а також частина Дарниці; найменш забезпеченими є мешканці транспортних районів, які розміщені в районах: Микільська Борщагівка, південно-західна частина Борщагівки, масив Райдужний.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button