Фасад Українського дому «прикрасило» привітання з Днем будівельника площею 200 квадратних метрів

Дата публікації: 8.8.2016 Розділ: Новини

Рекламну конструкцію із привітаннями до Дня будівельника розмістили без отримання дозволу у КМДА.

Укрдім 1

Фото: Олександр Пліва

Фото опублікував на своїй сторінці у facebook головний експерт групи «РПР-Київ», активіст у сфері реклами Олександр Пліва. За його словами, з одного боку закон не містить заборони розміщувати рекламну конструкцію такого розміру у цьому місці, а з іншого він визначає, що розміщення зовнішньої реклами все ж проводиться на підставі дозволів. Дійсно, на сайті КП «Київреклама» дана конструкція позначена як «установлена без дозволу». Проте, припускає Пліва, власник конструкції міг встановити її самовільно, з огляду на те, що дозвільне законодавство в столиці не діє, адже  тисячі суб’єктів господарювання роками не можуть отримати дозволи від КМДА.

1

У будь-якому випадку, згідно законодавства, таку конструкцію належить демонтувати. «Після складення акту обстеження, направлення вимоги і видання наказу, конструкцію мали б демонтувати, а на порушника скласти адміністративний протокол, який мала б розглянути нарешті утворена Київською міською радою адміністративна комісія, – розповідає Олександр. – От тільки строки для таких дій в жодному документі поки не регламентовані, що дозволяє в одних ситуаціях діяти можна сказати блискавично, а в інших усувати порушення роками».

Олександр Пліва також розповів, що вже зроблено і що робиться для вирішення проблем у царині реклами.

pliva

Олександр Пліва
група «РПР-Київ»

«Перш за все, гостро необхідне внесення змін до законодавства, яке регулює сферу зовнішньої реклами, і радий повідомити, що Програма USAID «Лідерство в економічному врядуванні» вже має чудовий драфт комплексного законопроекту, до роботи над яким було залучено багато знаючих людей, представників громадських організацій, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, і ухвалення якого дозволить вирішити чимало проблемних питань (звичайно, не всі).
По-друге, на останньому своєму засіданні Антикорупційна рада при Київському міському голові схвалила рекомендацію, яка стала протокольним дорученням розробити порядок виявлення та усунення порушень у сфері реклами, затвердження якого дозволить зробити максимально прозорими такі процеси і мінімізує можливості для зловживань (наприклад, зі строками демонтажу). Драфт також є, і потрібне лише бажання представників столичної влади провести конструктивну дискусію з іншими сторонами (громадськість і бізнес), зацікавленими у врегулюванні відповідних процедур.
По-третє, існує світова практика запровадження певних вимог до змісту, форми та місць розміщення тимчасових (!) інформаційних повідомлень, які згідно вітчизняного законодавства мають ознаки рекламних (наприклад, оголошень про проведення виставкових, розважальних і інших заходів та ін.) для яких не потрібно отримувати дозвіл.
Погодьтесь, організаторам заходу до Дня будівельника зовсім ні до чого отримувати дозвіл на розміщення об’єкта зовнішньої реклами строком на п’ять років, у місці, яке визначено заздалегідь. Тому, за умови належного врегулювання, у таких випадках цілком доцільно використовувати т.з. декларативний принцип, а питання відповідальності за безпеку, яке наразі у будь-якому випадку повністю лежить на власнику конструкції, та тих хто її монтував і давав на це згоду, може бути вирішено, наприклад, обов’язковістю укладення відповідного договору страхування».

Опублікувати в соцмережах

Підтримати проект

Підписуйтесь на розсилку і щотижня отримуйте наші найкращі публікації до себе у поштову скриньку. Обіцяємо не спамити!