Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У першу чергу демонтажу підлягають банери, кронштейни та незаконні вивіски, наступна мета – очистка від білбордів.

Реклама гол 1

Демонтаж відбувається на підставі наказів № 259 та № 260 Департаменту містобудування та архітектури КМДА. Про заплановані роботи розповів активіст Андрій Косецький у фейсбук-спільноті «Подоляночка». Пізніше засновниця ініціативи «Я – інспектор» Сабіна Креженстовська опублікувала фото вже очищених від рекламного сміття будинків. Активістка та за сумісництвом працівниця КП «Київреклама», Сабіна розповіла «Хмарочосу», як у Києві борються з незаконною рекламою.

«Я працюю у «Київрекламі» вже рік на посаді провідного фахівця з обстежень та обліку рекламних засобів. У кожному районі є свій інспектор, зараз мій район – Шевченківський. Коли я тільки прийшла працювати, був Подільський. Живу я на Подолі та давно займаюся активностями з благоустрою свого району, тому я знаю, які є актуальні проблеми і знаю людей, які також живуть життям Подолу. Оскільки комунальне підприємство завжди було не зовсім зрозумілою і доступною установою, багато людей не зовсім розуміють процеси, які в ньому відбуваються. І в мене з’явилася ідея спробувати показати людям, як ми працюємо, та одночасно допомагати опрацьовувати запити. Так і з’явилася група «Я – інспектор» у facebook.

 

Реклама було 1Реклама стало 1

Кожного дня інспектори проводять моніторинг району на виявлення незаконних рекламних конструкцій та виконують поточні завдання. Згодом інформація вноситься до бази рекламних засобів і складається акт, потім у вигляді щоденних актів інформація направляється до вищого органу – Департаменту містобудування та архітектури. Вони, у свою чергу, складають наказ на основі наданої інформації. Далі наказ потрапляє до нас у КП, і відділ демонтажу демонтує конструкції, складаючи графік. Рекламна конструкція потрапляє на склад і там зберігається. Власник може забрати її, попередньо оплативши компенсацію за демонтаж.

На жаль, якщо власник конструкції не захоче її забирати, всі витрати з демонтажу ляжуть на нас. Наскільки я знаю, передбачений адміністративний штраф у 1700 грн, який може випистаи Департамент, але це працює лише тоді, коли власник рекламного засобу відомий.

Реклама було 2 Реклама стало 2

Оформлює дозволи на розміщення рекламних конструкцій Департамент. У КП «Київреклама» ввели таку послугу як безкоштовні консультації з оформлення, аби будь-який підприємець, не маючи юридичної освіти, міг подати правильно складені документи на оформлення.

На сайті «Київреклами» також діє сервіс «Я – інспектор». Кожен охочий може сфотографувати незаконно розміщену рекламу і за допомогою нього оформити скаргу, яка буде обов’язково розглянута. Так можно набагато швидше реагувати на звернення, адже бувають аварійні випадки. А запити з 1551 довго списують на нас. Плюс, звернення людей ми відмічаємо у базі, щоб ці конструкції були в пріоритеті при формуванні наказу на демонтаж».

Реклама було 3 Реклама стало 3

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button