Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 313 днів. За цей час ми опублікували 26421 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Мер Лондона Садік Хан заявляє, що найжвавіша торговельна вулиця Лондона – Оксфорд-стріт – стане пішохідною до 2020 року.

Фото: Helen Duffett
Перекриття вулиці для руху транспорту може призвести до закриття знаменитого діагонального пішохідного переходу на Oxford Circus – перехрестя Оксфорд-стріт та Ріджент-стріт. За словами Крістіана Волмара, англійського журналіста у сфері транспорту та екс-кандидата в мери Лондона, перехрестя можна зберегти, оскільки Ріджент-стріт перекривати не планують. Перехрестя було запроектовано та реконструйовано в 2009 році, за аналогією з діагональними переходами, звичайними для Токіо. Відданий пішоходам пріоритет на перехресті дозволив дещо знизити трафік на Оксфорд-стріт, проте нинішня адміністрація Лондона не збирається зупинятися на досягнутому, обіцяючи повністю перекрити рух вулицею для механічних транспортних засобів.

Зображення: wolmarforlondon.co.uk
Цікаво, що для більшості приватних автомобілів рух на Оксфорд-стріт перекрили ще у 1972 році. Попри це, рівень забруднення повітря вулиці все одно один є найвищим в Лондоні та одним з найвищих в Європі. Два роки тому на Оксфорд-стріт зафіксували найвищу концентрацію оксиду азоту у світі.
Не всі ставляться до планІв зробити Оксфорд-стріт повністю пішохідною оптимістично. Основні питання, що виникають у скептиків, – як це вплине на бізнес в торговельних центрах інших районів та на збільшення трафіку паралельними до Оксфорд-стріт вулицями. Коментуючи останнє питання, Джейс Тайрел, директор компанії, що представляє спільні інтереси бізнесу на Оксфорд-стріт, заявив: «Ми щиро віримо, що будь-яка форма впровадження вільних від автомобілів зон призводить до загального зменшення трафіку, а не до його перенаправлення на менші вулиці».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті