Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Мер Лондона Садік Хан заявляє, що найжвавіша торговельна вулиця Лондона – Оксфорд-стріт – стане пішохідною до 2020 року.

Лондон 1

Фото: Helen Duffett

Перекриття вулиці для руху транспорту може призвести до закриття знаменитого діагонального пішохідного переходу на Oxford Circus – перехрестя Оксфорд-стріт та Ріджент-стріт. За словами Крістіана Волмара, англійського журналіста у сфері транспорту та екс-кандидата в мери Лондона, перехрестя можна зберегти, оскільки Ріджент-стріт перекривати не планують. Перехрестя було запроектовано та реконструйовано в 2009 році, за аналогією з діагональними переходами, звичайними для Токіо. Відданий пішоходам пріоритет на перехресті дозволив дещо знизити трафік на Оксфорд-стріт, проте нинішня адміністрація Лондона не збирається зупинятися на досягнутому, обіцяючи повністю перекрити рух вулицею для механічних транспортних засобів.

Лондон 2

Зображення: wolmarforlondon.co.uk

Цікаво, що для більшості приватних автомобілів рух на Оксфорд-стріт перекрили ще у 1972 році. Попри це, рівень забруднення повітря вулиці все одно один є найвищим в Лондоні та одним з найвищих в Європі. Два роки тому на Оксфорд-стріт зафіксували найвищу концентрацію оксиду азоту у світі.

Не всі ставляться до планІв зробити Оксфорд-стріт повністю пішохідною оптимістично. Основні питання, що виникають у скептиків, – як це вплине на бізнес в торговельних центрах інших районів та на збільшення трафіку паралельними до Оксфорд-стріт вулицями. Коментуючи останнє питання, Джейс Тайрел, директор компанії, що представляє спільні інтереси бізнесу на Оксфорд-стріт, заявив: «Ми щиро віримо, що будь-яка форма впровадження вільних від автомобілів зон призводить до загального зменшення трафіку, а не до його перенаправлення на менші вулиці».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button