Освітня програма з нейромаркетингу та управління поведінкою покупця відбудеться у Києві з шостого по дев’яте жовтня. Її організовує Вільна школа маркетингу. Учасників курсу навчатиме 31 експерт-лектор. Програма побудована на реальних кейсах та практиці у нейромаркетингу, брендингу, digital, налагодженню продажів через соціальні мережі.
Для вступу на курс немає жодних професійних обмежень. Лекції будуть цікаві маркетологам, підприємцям та тим, хто цікавиться поведінкою людини та нейронаукою.
Більшість маркетологів та підприємців просувають свої товари й послуги не для людей, а як для зомбі. Для того, щоб робити якісний маркетинг, необхідно знати, як працює мозок людини, як він реагує на вашу рекламу, пости у соціальних мережах та про багато інших факторів.
По закінченню курсу учасники отримують спеціальність: digital нейромаркетолог.
Свої лекції прочитають провідні фахівці з нейромаркетингу з чотирьох країн світу, маркетологи Red Bull, Nestle, Wargaming, спеціалісти кращих агенцій Hoshva PR, BBDO, Fedoriv, SPN Communications та інші.
Випускників очікує стажування у викладачів та працевлаштування. Випускниця літнього лекторію пройшла навчання та отримала роботу в Hoshva PR.
Вартість навчання складає 1650 гривень за курс. Для вступу записуйтесь на сайті. Кількість місць обмежена.

Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті