Освітня програма з нейромаркетингу та управління поведінкою покупця відбудеться у Києві з шостого по дев’яте жовтня. Її організовує Вільна школа маркетингу. Учасників курсу навчатиме 31 експерт-лектор. Програма побудована на реальних кейсах та практиці у нейромаркетингу, брендингу, digital, налагодженню продажів через соціальні мережі.
Для вступу на курс немає жодних професійних обмежень. Лекції будуть цікаві маркетологам, підприємцям та тим, хто цікавиться поведінкою людини та нейронаукою.
Більшість маркетологів та підприємців просувають свої товари й послуги не для людей, а як для зомбі. Для того, щоб робити якісний маркетинг, необхідно знати, як працює мозок людини, як він реагує на вашу рекламу, пости у соціальних мережах та про багато інших факторів.
По закінченню курсу учасники отримують спеціальність: digital нейромаркетолог.
Свої лекції прочитають провідні фахівці з нейромаркетингу з чотирьох країн світу, маркетологи Red Bull, Nestle, Wargaming, спеціалісти кращих агенцій Hoshva PR, BBDO, Fedoriv, SPN Communications та інші.
Випускників очікує стажування у викладачів та працевлаштування. Випускниця літнього лекторію пройшла навчання та отримала роботу в Hoshva PR.
Вартість навчання складає 1650 гривень за курс. Для вступу записуйтесь на сайті. Кількість місць обмежена.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті