Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

За результатами тендеру на поставку 70 одинарних та 30 зчленованих автобусів будуть закуплені автобуси МАЗ-203 та МАЗ-215.

Автобус 1

В аукціоні, окрім поставників білоруських автобусів, брав участь і український виробник – «Богдан Моторс», повідомив громадський активіст Іван Черниш у тематичній групі у facebook. «Богдан» запропонував свою заявку у тендері на поставку 70 одинарних (12-метрових) автобусів. Але впродовж трьох раундів торгів обидва учасники жодного разу так і не знизили свої початкові ціни.

Це викликало у громадського активіста сумніви щодо добросовісності проведення тендеру. «Дуже дивно, – зазначає Іван Черниш, – що корпорація, чий власник нарікає на закупляння автобусів і тролейбусів у Мінську, робить все, щоб це відбулося та свідомо зливає тендер цим самим виробникам».

В той самий час екс-заступник Міністра інфраструктури України Олександр Кава вважає, що реально змагатися українським виробникам заважають об’єктивні умови. «Наші виробники, що не перший рік перебиваються невеликими поставками, – написав він, – просто не в змозі в дуже стислі терміни випустити 100 автобусів великої та надвеликої місткості».

В аукціоні по зчленованих автобусах змагалися різні поставники однієї моделі – МАЗ-215. Тендер також завершився без боротьби. В результаті, підсумовує Іван Черниш, КП «Київпастранс» за результатами тендеру може закупити 70 МАЗ-203 вартістю 4,146 млн грн кожен та 30 МАЗ-215 (6,072 млн грн за одиницю). Обидва лоти виграло ТОВ «МАЗтранссервис».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button