Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 312 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Мерія фінської столиці має намір реалізувати один зі своїх найбільших інфраструктурних проектів, зв’язавши Гельсінкі з островом Лааясало трамвайною лінією за 260 млн євро. Одним з ключових елементів проекту стане міст довжиною 1,2 км. Про це повідомляє Центр транспортних стратегій.

51e579cdcd23a8bc8dbdf2f6ac180ce9_500_0_0

Примітно, що населення передмістя, розташованого на острові, становить на даний момент всього близько 16 000 чоловік. Але місто має намір розширюватися за рахунок території острова і нова лінія повинна посприяти зростанню населення нових житлових районів Лааясало.

План міського керівництва Гельсінкі полягає в будівництві трьох мостів, на яких крім трамвайної лінії будуть передбачені доріжки для пішоходів і для велосипедистів. Довжина найбільшого моста складе 1,2 км – він стане найдовшим в Фінляндії і одним з найдовших мостів у світі такого роду – з можливістю для пересування трамвая, велосипедистів і пішоходів.

fc5019009a0d871837f03b33f5f1b32d_500_0_0

За попередніми оцінками, маршрутом будуть користуватися щодня 37 тис. пасажирів трамваю і близько 3 тисяч велосипедистів і пішоходів. Реалізація проекту почнеться в 2018 році і має завершитися в 2026-му.
fe456155f311a81565f0c2c3d9d644af_500_0_0

Нагадаємо, що столиця Фінляндії Гельсінкі посідає перші місця у рейтингах якості життя міст. У Гельсінкі планують повністю відмовитись від приватного автотранспорту до 2025 року.

Зображення: www.hel.fi

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button