Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Мерія фінської столиці має намір реалізувати один зі своїх найбільших інфраструктурних проектів, зв’язавши Гельсінкі з островом Лааясало трамвайною лінією за 260 млн євро. Одним з ключових елементів проекту стане міст довжиною 1,2 км. Про це повідомляє Центр транспортних стратегій.

51e579cdcd23a8bc8dbdf2f6ac180ce9_500_0_0

Примітно, що населення передмістя, розташованого на острові, становить на даний момент всього близько 16 000 чоловік. Але місто має намір розширюватися за рахунок території острова і нова лінія повинна посприяти зростанню населення нових житлових районів Лааясало.

План міського керівництва Гельсінкі полягає в будівництві трьох мостів, на яких крім трамвайної лінії будуть передбачені доріжки для пішоходів і для велосипедистів. Довжина найбільшого моста складе 1,2 км – він стане найдовшим в Фінляндії і одним з найдовших мостів у світі такого роду – з можливістю для пересування трамвая, велосипедистів і пішоходів.

fc5019009a0d871837f03b33f5f1b32d_500_0_0

За попередніми оцінками, маршрутом будуть користуватися щодня 37 тис. пасажирів трамваю і близько 3 тисяч велосипедистів і пішоходів. Реалізація проекту почнеться в 2018 році і має завершитися в 2026-му.
fe456155f311a81565f0c2c3d9d644af_500_0_0

Нагадаємо, що столиця Фінляндії Гельсінкі посідає перші місця у рейтингах якості життя міст. У Гельсінкі планують повністю відмовитись від приватного автотранспорту до 2025 року.

Зображення: www.hel.fi

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button