Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 124 днів. За цей час ми опублікували 25004 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Документ міститить огляд іноземного досвіду та пропонує варіанти реалізації інфраструктури в столиці.
Минулої пятниці, 7 жовтня 2016 р. в Департаменті містобудування та архітектури відбувся перший етап громадських обговореннь щодо концепції розвитку велосипедної інфраструктури в м.Києві.
Під час презентації учасники були поділені на 6 робочих груп, де кожен міг висловивитись щодо потреб та побажань, як активний велокористувач.
Як зазначили самі ініціатори проекту, головною ціллю концепції є створення дорожньої карти розвитку велосипедного транспорту в Києві. Тому саме на цьому акцентована увага в презентації.
За певними критеріями (кількість жителів району, дистанція до центру, тощо) всі маршрути поділені на основні, другорядні, рекреаційні та проектовані. Зокрема, представлені варіанти таких веломаршрутів як Троєщина—Центр, Солом’янка—Центр, Виноградар—Центр, Солом’янка—Поділ та інші. Всі маршрут та заплановану черговість їнього будівництва можна подивитись на інтерактивні йкарті, яку створив активіст та блогер Сергій Пасюта.
Крім того, на громадських слуханнях представлений план дій з реалізації проекту. А саме – інтеграція з громадським транспортом, популяризація велотранспорту, вдосконалення нормативно-правової бази та розробка механізмів фінансування розвитку велотранспорту.
Також повідомляється, що за час розробки планується проведення трьох послідовних громадських обговорень. Наступний етап обговорень відбуться 31 жовтня.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті