Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 43 днів. За цей час ми опублікували 27028 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Такі результати показало соціологічне дослідження, проведене Центром досліджень та комунікацій «Active Group».

Фото - ActiveGroup

Кияни оцінювали роботу міського голови, міської ради та комунальних служб за 5-ти бальною шкалою.

Так, на думку 27,5% опитаних мер працює «на п”ятірку». 4 бали поставили 24,1% киян, «трійку» –  34% жителів. 2 бали поставили 19,8% киян, а 13,7% — одиницю. Середня оцінка діяльності Кличка у вересні становить 2,89 бали.

Щодо оцінки роботи міської ради, то на думку 26,1% киян у вересні місцеві народні обранці працюють на «одиницю». 25,7% жителів оцінили роботу на двійку, 25,2% –  на «трійку», а  4 бали ставлять тільки 14,4%. Відповідно лише 2% оцінюють роботу влади на «відмінно». Середній бал міської ради – 2,36.

Також оцінили роботу і комунальних служб. Третина жителів столиці (33,4%) поставили 3 бали, «Двійку» за роботу комунальних служб поставили 28,9%.  20,9% жителів вважають, що комунальники заслуговують на «одиницю». «Четвірки» поставили 19,6% мешканців, а 5 балів – 3,7% опитаних. Середній показник роботи комунальних служб – 2,64.

Загалом було опитано 1820 респондентів протягом 24-25 вересня 2016 року. Похибка дослідження не перевищує 2,2%.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button