Порушення в сфері зовнішньої реклами завдали майже 9 мільйонів гривень збитків Києву

Дата публікації: 25.10.2016 Розділ: Новини

Порушення при розміщенні зовнішньої реклами у Києві завдали 8,8 мільйонів гривень збитків. Про це свідчать результати аудиту ефективності процесу розміщення рекламних засобів у столиці.

1805217

atom_balm

Згідно з документом, системні порушення дозвільного законодавства при оформленні та видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами Києві, з одного боку порушують права підприємців, а з іншого призводять до суттєвих втрат у міському бюджеті.

Так, систематичні випадки недотримання Департаментом містобудування та архітектури встановлених термінів видачі дозволів, призводять до недоотримання бюджетом Києва в перштому півріччі 2016 року близько дев’яти мільйонів гривень.

Згідно з інформацією у звіті, причина всіх порушень та затримок – відсутність достатньої кількості працівників в департаменті, невиконання ними посадових обов’язків та стислі терміни опрацювання дозвільної документації, що визначені нормативними актами.

На думку Олександра Пліви, виконавчий орган з різних причин і під різними приводами іноді роками не видає дозволи, а комунальне підприємство заробляє на демонтажах реклами, дозволи на розміщення якої підприємці не можуть отримати. А також на невидачі дозволів і на тому, щоб такі демонтажі не відбувались. Так, за період з січня по травень 2016 року практично не здійснювалось погодження дозвільних справ – заявки не направлялись до погоджувальних органів.

У звіті є ряд рекомендацій для вирішення цих проблем. Серед них впровадження проекту щодо паспортизації вулиць міста, розроблення комплексної схеми розташування носіїв зовнішньої реклами та інші.

Нагадаємо, нещодавно співробітника відділу реклами КМДА затримали на хабарі.

Опублікувати в соцмережах

Підтримати проект

Підписуйтесь на розсилку і щотижня отримуйте наші найкращі публікації до себе у поштову скриньку. Обіцяємо не спамити!