Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Про це заявив заступник Міністра інфраструктури України Дмитро Роменський.
За його словами, впровадження електронного квитка несе за собою безліч позитивних змін. Серед яких кращий контроль транспортних потоків, зручність для громадян та ефективний механізм контролю за надходженням коштів до місцевих бюджетів.
Згідно з поданим законопроектом, для кожного міста України, буде розроблений свій єдиний квиток. Він об’єднає всі види транспорту в одну систему. Для зчитування інформації з електронних квитків будуть встановлені спеціальні валідатори – аналоги турнікетів в метрополітені. Таке обладнання може бути встановлено як на зупинках міського транспорту, так і в самому транспорті.
Система єдиних електронних квитків майже десять років успішно функціонує в багатьох країнах. У Східній Європі після впровадження системи були ліквідовані випадки, коли виручка йде не в касу в діапазоні 10-20%. В Україні на трамвайно-тролейбусних маршрутах очікуються надходження до 30%. А маршрутні таксі покажуть і всі 40%.
Крім оплати проїзду, до картки можна «прив’язати» електронні послуги: субсидії, пільги.
Планується, що пошуком фінансування впровадження такої системи займуться місцеві адімінстрації. У містах вже підрахували: Львову на обладнання всього транспорту системою зчитування проїзних карток і створення сервісного центру знадобиться близько десяти мільйонів євро, Вінниці – не менше восьми мільйонів євро, Дніпру – не менше дванадцяти мільйонів євро.
Якщо законопроект ухвалять цього року, то повністю перейти на електронну систему оплати проїзду українські міста зможуть до 2018 року. Нагадаємо, раніше ми писали про те, як Таллінну вдалося заробити 20 мільйонів євро на безкоштовному громадському транспорті.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті