Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24973 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Печерському районі реконструюють транспортну розв’язку у місці примикання вул. Старонаводницької і вул. Лаврської до бульвару Дружби народів. Відповідне розпорядження підписав Київський міський голова Віталій Кличко, повідомляється на сайті КМДА.
Замовником робіт визначено КК «Київавтодор», яка має визначити проектну та підрядну будівельну організації, розробити проектну документацію, провести та затвердити її експертизу.
У такий спосіб у КМДА планують збільшити пропускну спроможність бульвару Дружби Народів з 22 000 авто/добу до 35 000 авто/добу, поліпшити обслуговування населення громадським транспортом. В адміністрації вважають, що реконструкція транспортної розв’язки позитивно вплине на екологічний стан за рахунок ліквідації заторів і розвантажить рух транспортної ділянки з центральної частини міста у напрямку лівого берега.
Транспортні експерти мають іншу думку з цього приводу. У компанії А+S, яка спеціалізується на розробці програмного забезпечення для транспортних систем, вважають, що таке транспортне рішення не було змодельоване згідно з транспортною моделлю міста, а тому вплив на інфраструктуру даного вузла після реконструкції не є прогнозованим.
Григорій Мельничук, член Ради з урбаністики Києва, зазначає, що вищезазначене рішення ухвалено без урахування транспортної стратегії й не має раціонального обґрунтування. На його думку, більш нагальними є проблеми з Шулявським шляхопроводом й сполучення Солом’янки і Відрадного.
Співробітник компанії A+S Антон Гаген наголошує, що основою проблемою рішення збудувати транспортну розв’язку саме у цьому місці є те, що воно не має техніко-економічного обґрунтування і, напевно, згенеровано без урахування руху громадського транспорту й велоінфраструктури.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті