Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Директор Департаменту транспорту КМДА Сергій Майзель заявив про це учасникам мітингу, які встали на захист Голосіївського парку та принципів сталої мобільності у Києві.
Вранці восьмого листопада відбулась акція протесту проти розширення Голосіївського проспекту. Міські активісти прийшли під стіни будівлі КМДА з лозунгами «Нам і так немає чим дихати», «Місто для людей, а не для машин», «КМДА узбагойся».
Нагадаємо, минулого тижня заступник голови КМДА Ілля Сагайдак написав у себе на сторінці у Facebook, що у адміністрації є плани розширити Голосіївський проспект до восьми смуг. Ця публікація і стала причиною організації акції екологів та міських активістів, якій передувало обурення у соцмережах. Сергій Майзель сказав, що це була помилка, а пан Ілля не міг такого написати – можливо це зробив його помічник чи прес-секретар.
«Декларуючи подібні плани, КМДА відмовляється від нещодавно заявленої Нової транспортної політики міста Києва, в якій надали пріоритет пішоходам, велосипедистам та громадському транспорту. Ми закликаємо управлінців міста приймати рішення, направлені на розвиток безпечних та екологічних способів пересування містом та розвивати Київ як європейську столицю», – зазначила координаторка кампанії Екоцентру «Звільни смугу» Марія Сторчило.
За півгодини після початку акції до учасників вийшли Директор Департаменту транспорту Сергій Майзель та головний спеціаліст Департаменту Віктор Петрук, які запевнили, що жодного розширення Голосіївського проспекту не відбудеться, а натомість буде реалізована прогресивна схема руху, за якою проспект та паралельна йому вулиця Васильківська стануть односторонніми. Крім того на них з’являться смуги для громадського транспорту.
І Майзель, і Петрук запевнили учасників акції, що Київ буде й далі впроваджувати Нову транспортну політику, що в пріоритеті відтепер розвиток пішохідних зон, велосипедної інфраструктури та громадського транспорту. При цьому досі не розпочався експеримент нової схеми дорожнього руху на Подолі, який передбачає створення пішохідної зони на Контрактовій площі та частині вулиці Сагайдачного.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті