Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 55 днів. За цей час ми опублікували 27118 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У німецькому місті Вупперталь ввели в експлуатцію перші п’ять вагонів сучасного зразка для монорейкової дороги, повідомляє Metro-report.

Фото: metro-report
Нові вагони мають такий самий розмір (24 метри), як і старі, але за рахунок ергономічного розміщення пасажирських місць мають набагато більше простору всередині. Крім того, тепер на одну зупинку буде витрачится не більше двох хвилин, що дозволить пришвидшити рух на всіх 20 станціях.
Загалом, до початку 2018 року планується ввести в експлатацію близько 30 нових вагонів. Їхня загальна вартість – 122 млн євро.
Як зрозуміло із назви, головна відмінність монорейкової дороги – наявність не двох, а однієї рейки. За способом розташування вагонів ця система може бути опорною та підвісною. Саме остання використовується у Вупперталі. Її загальна довжина становить приблизно 13 кілометрів, з яких 10 проходять над річкою. За оцінками експертів, близько 85 000 пасажирів використовують її кожен день.
Крім Німеччини, такі системи існують в США, Росії, Австралії та Китаї. Лідирує в цій сфері Японія, де «повітряні» залізничні колії за популярністю практично зрівнялися з метрополітеном.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті