Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У 2015 році, в рамках співпраці столиці та Світового Банку, відбувся пілотний проект із вивчення мобільності населення Києва і Київської області за допомогою даних операторів стільникового зв’язку. Про це повідомляє експерт з питань транспорту Дмитро Беспалов.

Фото: Hyser

Дослідження маятникової міграції Київської області складалося із шести основних кроків. Київ і Київська область були поділені на транспортні райони, а фахівцями стільникового оператора була виконана прив’язка локацій базових станцій до транспортних районів столиці.

Для експерименту був вибраний один з тижнів жовтня 2014 року. На підставі активності абонентів у вихідні та в робочі дні в часових інтервалах, для кожної групи абонентів був визначений так званий «домашній» транспортний район. Крім того, для кожних 15 хвилин одного з тижнів жовтня була створена база даних та були побудовані і візуалізовані матриці кореспонденцій (OD-matrix).

Перехід від переміщень абонентів оператора до абсолютних переміщень людей, відбувався шляхом обчислення кількості київських переміщень за даними оператора та співвідношення цієї цифри із загальною кількістю кореспонденції в транспортній моделі міста.

Згідно з результатами дослідження, близько 500 тисяч людей щодня їздять в столицю із населених пуктів. Наприклад, із Броварів в Київ (а також зворотньому напрямку) щодня здійснюють маршрут 70 тисяч людей, із Петропавлівської Борщагівки – 88 тисяч, а з Ірпеня близько 36 тисяч людей. Як повідомляється, точність транспортних розрахунків становить 80-90%.

Відзначимо, що подібні дослідження дозволяють калібрувати транспортні моделі міста, аналізувати зміни в мобільності населення міста та займатися оптимізацією маршрутів громадського транспорту.

Також нагадаємо, що із 30 грудня у Києві запустили три нічних тролейбусних й один автобусний маршрути. За перший тиждень роботи нічні маршрути в Києві перевезли 1500 пасажирів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button