Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У 2015 році, в рамках співпраці столиці та Світового Банку, відбувся пілотний проект із вивчення мобільності населення Києва і Київської області за допомогою даних операторів стільникового зв’язку. Про це повідомляє експерт з питань транспорту Дмитро Беспалов.

Фото: Hyser

Дослідження маятникової міграції Київської області складалося із шести основних кроків. Київ і Київська область були поділені на транспортні райони, а фахівцями стільникового оператора була виконана прив’язка локацій базових станцій до транспортних районів столиці.

Для експерименту був вибраний один з тижнів жовтня 2014 року. На підставі активності абонентів у вихідні та в робочі дні в часових інтервалах, для кожної групи абонентів був визначений так званий «домашній» транспортний район. Крім того, для кожних 15 хвилин одного з тижнів жовтня була створена база даних та були побудовані і візуалізовані матриці кореспонденцій (OD-matrix).

Перехід від переміщень абонентів оператора до абсолютних переміщень людей, відбувався шляхом обчислення кількості київських переміщень за даними оператора та співвідношення цієї цифри із загальною кількістю кореспонденції в транспортній моделі міста.

Згідно з результатами дослідження, близько 500 тисяч людей щодня їздять в столицю із населених пуктів. Наприклад, із Броварів в Київ (а також зворотньому напрямку) щодня здійснюють маршрут 70 тисяч людей, із Петропавлівської Борщагівки – 88 тисяч, а з Ірпеня близько 36 тисяч людей. Як повідомляється, точність транспортних розрахунків становить 80-90%.

Відзначимо, що подібні дослідження дозволяють калібрувати транспортні моделі міста, аналізувати зміни в мобільності населення міста та займатися оптимізацією маршрутів громадського транспорту.

Також нагадаємо, що із 30 грудня у Києві запустили три нічних тролейбусних й один автобусний маршрути. За перший тиждень роботи нічні маршрути в Києві перевезли 1500 пасажирів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button