Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Пісенний конкурс «Євробачення-2017» відбудеться під гаслом «Шануймо розмаїття», а ключовим елементом фірмового стилю конкурсу стане українське намисто.

Логотип та офіційний дизайн події презентували в понеділок, 30 січня, Національна суспільна телекомпанія України та Європейська мовна спілка (EBU).

Основним елементом логотипу і дизайну цьогорічного «Євробачення» стало зображення українського намиста, в якому кожна з намистинок вирізняється своєю оригінальністю. Цьогорічне гасло доповнює минулорічне «Єднаймося» (Come together), яке використовувало місто-господар Стокгольм. «Слоган “Celebrate Diversity” – про об’єднання Європи і країн поза її межами, громадяни яких зберуться разом, щоби вшанувати те, що нас поєднує і те, що відрізняє один від одного, робить нас унікальними», – каже виконавчий директор «Євробачення» Йон Ола Санд, цитує офіційний сайт конкурсу.

За задумом організаторів, намисто має символізувати комбінацію традиції та сучасності у країни-господаря конкурсу, віддзеркалюючи українське суспільство. Логотип показує індивідуальність і розмаїття та викликає почуття об’єднання історії та сучасності.

У «Євробаченні-2017» візьмуть участь представники 43 країн – це найбільша кількість учасників в історії конкурсу.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button