Але не усі згодні з методами, якими регулюватиметься реклама у місті.
Земельна комісія підтримала проект рішення про нові умови розміщення рекламних засобів у Києві. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

У проекті рішення мова йде про заборону розміщення рекламних конструкцій на всіх дорожніх розв’язках, про обмеження розміщення на перехрестях, на пішохідних переходах та зупинкових комплексах.
Також хочуть збільшити відстань між рекламними носіями та перехрещенями вулиць, мостів, пішохідних переходів та зупинками. У розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій.
Читайте також: Через корупційний скандал у КМДА перевірять всі структури, які мають відношення до зовнішньої реклами
Крім того, обіцяють збільшити кількість нульових зон, де реклама буде заборонена взагалі, а розподіл місць для розміщення рекламних конструкцій буде здійснюватися на конкурсних засадах.
На думку експерта РПР-Київ з питань зовнішньої реклами Олександра Пліви, в запропонованих нормах вбачається намір перерозподілити столичний рекламний ринок для вигоди великого бізнесу. Для малого та середнього бізнесу вартість реклами значно зросте, а в багатьох випадках легальго рекламувати свої товари чи послуги він просто не зможе.
Читайте також: У КМДА створять окреме Управління з питань реклами
За словами Пліви, зараз багато людей хочуть зробити Київ європейською столицею, але проблема в тому, що застосовують вони не ринкові, а радянські методи.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті