Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У столиці збільшили видатки на будівництво Подільського мостового переходу на суму 625,3 мільйонів гривень. Про це повідомляє прес-служба Київради.

Фото: Oleg Stelmakh

Суму збільшили за рахунок спеціального фонду Департаменту будівництва та житлового забезпечення КМДА. За дане рішення проголосували 62 депутати. Також варто зауважити, що кожна гривня, вкладена містом у мостовий перехід, автоматично зменшує Києву на відповідну суму борг перед державою. Отже в результаті Київ отримає не лише міст, але й зменшення міського зовнішнього запозичення. Таким чином, Київ витратить на міст цього року 625 млн. гривень, а держава зі свого боку «пробачить» місту борг у такому ж розмірі.

Нагадаємо, німецькі бізнесмени готові виділити 200 тисяч євро на здійснення технічної і фінансової експертизи проекту. Результати експертизи будуть готові вже у березні наступного року.

Ввести в експлуатацію Подільсько-Воскресенський міст планують через три роки.

Також зазначимо, що роботи з будівництва Подільсько-Воскресенського мосту почалися в 1993 році, однак через відсутність фінансування за кілька років були припинені. У грудні 2003 року будівництво мосту було відновлено.

Проте у 2011 році найбільший плаваючий кран України «Захарій» впав під час проведення робіт біля мосту. Будівництво призупинилося, а сам кран сильно деформувався.

При цьому на мосту неодноразово знімали рекламні ролики, в тому числі з колишнім ведучим телепрограми про автівки TopGear.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button