Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Депо матиме площу близько 12 гектарів. У ньому здійснюватиметься технічне обслуговування й ремонт близько 150 трамваїв, які складатимуться з декаількох секцій й матимуть довжину до 33 метрів.
У будівлі передбачені приміщення для технічного обслуговування, для роботи адміністрації, малярний цех, мийка. Згідно з даними Warsaw Tramways Company частина інвестицій буде витрачена на прокладання 55 колій й трамвайне кільце, що дозволить поєднати депо з наявною інфраструктурою.
Для зведення депо використовуватимуться новітні технології, аби мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище. Для функціонування будівлі використовуватимуться відновлювальні джерела енергії.
Нове депо буде першим з моменту відкриття в 1963 році Żoliborz депо. Його реалізація є частиною проекту ЄС з будівництва трамвайних колій. Warsaw Tramways Company вже подала заявку на отримання гранту від OPI&E. Компанія також оголосила тендер на закупівлю до 213 трамваїв.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті