Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 124 днів. За цей час ми опублікували 24999 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Виробник GPS-навігаторів TomTom щороку робить дослідження заторів.
Зараз у рейтингу 189 міст, але всього досліджується 390 міст з 48 країн. Українські міста не входять до цього списку, TomTom не збирає тут дані. Натомість, можна дослідити міста з найбільшими заторами. ТОП-10 виглядає так:
- Мехіко (Мексика)
- Бангкок (Таїланд)
- Джакарта (Індонезія)
- Чунцін (Китай)
- Бухарест (Румунія)
- Стамбул (Туреччина)
- Ченду (Китай)
- Ріо-де-Жанейро (Бразилія)
- Тайнань (Тайвань)
- Пекін (Китай)
Загалом у рейтингу домінують міста Азії (особливо китайські) та Південної Америки. Але є й європейські мегаполіси (Лондон, Марсель, Париж, Варшава), і міста США, Австралії, Канади.
Читайте також: Чому пішохідні вулиці та велодоріжки не спричинять автомобільний хаос у Києві?
Старший експерт компанії з питань щільності дорожнього руху Нік Кон говорить, що Бангкок і багато інших крупних міст у верхній частині списку – стали жертвами свого власного успіху. Зростання економіки і населення призвели до збільшення числа машин і людей, які щодня їздять на роботу. Він зазначає, що багато людей переїжджають в передмістя, що відбивається на інтенсивності руху, і каже: «Для влади будь-якого міста боротьба з заторами – одна з найважливіших задач».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті