Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На схемі позначені всі автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути, а також лінії метро та міська електричка. Дизайнер Костянтин Череповський витратив на цю роботу 16 місяців.

Натисність на схему для збільшення

Схема транспорту не була замовлена місько адміністрацію чи транспортним комунальним підприємством, це особиста ініціатива дизайнера. За словами Костянтина, він побачив, що теоретично може існувати попит на подібну друковану схему, так як мало хто користується інтернет-сервісами для обрання маршруту у середньому віці та особливо після 50 років (проникнення інтернету у останній категорії – менше 50%). Крім того, відсутність офлайн-мапи становить велику проблему для туристів та гостей міста.

Ще однією причиною створення схеми стало те, що у Києва порівняно невелика мережа рейкового транспорту – цілі райони мають доступ до міського громадського транспорту тільки у вигляді автобуса чи тролейбуса, як, наприклад Солом’янка чи Виноградар. Тому, крім метро, тут і нараховується 140 наземних маршрутів. Окремо, для зацікавлених дизайнерів Костянтин написав статтю The Making Of, у якій розповів свій шлях розробки схеми. Крім того у статті є посилання на схожі роботи в інших країнах, які дизайнер використовував, як референси.

У схемі немає маршруток, так як їх ще більше 300, міських та приміських разом. Зате позначений веломаршрут Троєщина-центр, вокзали й аеропорти, річковий вокзал, фунікулер, основні туристичні об’єкти.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button