Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Вчора, 27 лютого, в Києві обвалився Шулявський міст. Частина моста впала на проїжджу частину. Постраждалих немає, однак пошкоджена одна автівка.
На даний інцидент вже встиг відреагувати мер Києва Віталій Кличко. Він доручив демонтувати зовнішню конструкцію пішохідної частини, яка обвалилася та провести експертизу стану мосту. Крім того, мер доручив перевірити всі МАФи, які знаходяться біля об’єктів транспортної інфраструктури, і прибрати незаконні споруди.
Станом на сьогодні, проїзд по проспекту Перемоги під шляхопроводом відкрито, проїзди для поворотів з проспекту Перемоги на вулицю Вадима Гетьмана (направо в бік Індустріального шляхопроводу) та з вулиці Вадима Гетьмана на проспект Перемоги (направо в бік площі Перемоги) перекрито. Наскрізний рух Шулявським шляхопроводом перекрито в обидва боки.
Водіям, які планували поїздку в центр Києва шляхопроводом і прилеглими вулицями, запропонували не використовувати власний транспорт. Для тих у кого немає можливості зробити це, створили схему об’їзду Шулявського шляхопроводу.
Через обвал частини Шулявського шляхопроводу змінено роботу тролейбусів маршрутів №№ 7, 22, 27, 30, 42.
– тролейбусний маршрут № 7 «вул. Чорнобильська – ст. м. «Шулявська» подовжено до Повітрофлотського шляхопроводу;
– тролейбусний маршрут № 22 «вул. Ольжича – Аеропорт «Київ» організовано на двох ділянках: від вул. Ольжича до вул. Дегтярівської; від Міжнародного аеропорту «Київ» до Індустріального шляхопроводу;
– тролейбусний маршрут № 30 «вул. Милославська – вул. Кадетський Гай» організовується на двох ділянках: від вул. Милославської до вул. Дегтярівської, від вул. Кадетський Гай до Індустріального шляхопроводу;
– тролейбусний маршрут №27 «Залізнична станція «Київ-Волинський» – ст. м. Петрівка» організовується на двох ділянках: від ст. м. «Петрівка» до вул. Дегтярівської, від Залізничної станції «Київ-Волинський» до Індустріального шляхопроводу;
– тролейбусний маршрут № 42 «Ст. м. «Либідська» – вул. Дегтярівська» курсуватиме до Індустріального шляхопроводу.
Нагадаємо, архітектори Юрій Кузьмін та Олександр Макаренко пропонували разом з реконструкцією розв’язки перетворити площу біля неї на громадський простір.
Вже кілька років наголошується на тому, що міст знаходиться у аварійному стані. Вже у 2013 році його збирались почати ремонтувати, але заплановані роботи так і не почались. Тоді у «Київавтодорміст» говорили, що він знаходиться у передаварійному стані і достоїть до 2015 року, коли мали початись роботи з реконуструкції. Міст декілька разів горів і його змушені були поставити на тимчасові металеві опори.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті