Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23531 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Над їхнім інтерфейсом команда працювала близько півтора року.

Однією з ключових причин створення нового інтерфейсу є незадовільний рівень роботи старих автоматів. Поповнення картки на певну суму   вимагає занадто багато часу та зайвих дій.

Для того, щоб прискорити роботу з автоматом, дизайнери відмовились від валідації кожної купюри — тепер внесена готівка автоматично записується на картку.

Крім того, тепер кнопку “Сплатити” необхідно натиснути лише один раз, незалежно від кількості купюр. Також, для зручності розмір кнопки був збільшений, порівняно з існуючим інтерфейсом,

Інформація про тарифи виводиться тепер на екран поповнення , а по мірі внесення готівки можна дізнатися, скільки ще треба додати, щоб купити поїздки за бажаним тарифом.

Під час презентації прототипу нового автомату, користувачам було запроповано виконати певні дії та оцінити дизайн та зручність інтерфейсу. Кожен з респондентів успішно виконав поставлену задачу (поповнення проїзного на наступний місяць) та був задоволений новим інтерфейсом. Не обійшлося без зауважень та недоліків, проте перед остаточним варіантом нових автоматів, планується провести ще ряд тестувань та опитувань.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button