Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Шостого березня, на засіданні секції містобудівної ради було обрано три варіанти реконструкції Шулявського шляхопроводу, повідомляє прес-служба КМДА.

Фото: КМДА
Наприкінці 2016 року замовник реконструкції КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд» підписав договір на розробку техніко-економічного обґрунтування реконструкції шляхопроводу.
Для того, щоб розпочати реконструкцію Шулявського шляхопроводу та будівництво транспортної розв’язки, відбулося обговорення, в якому взяли участь архітектори та профільні спеціалісти з будівництва транспортних споруд.
У результаті було розроблено сім варіантів реконструкції, які протестували на транспортній моделі. Три з цих проектів були направлені на подальшу розробку. Основними принципами, за якими обиратимуть проект реконструкції є найбільша пропускна спроможність та вартість реконструкції.

Фото: КМДА

Фото: КМДА

Фото: КМДА
Нагадаємо, 27 лютого, в Києві обвалився Шулявський міст.
Раніше архітектори Юрій Кузьмін та Олександр Макаренко пропонували разом з реконструкцією розв’язки перетворити площу біля неї на громадський простір.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті