Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Шостого березня, на засіданні секції містобудівної ради було обрано три варіанти реконструкції Шулявського шляхопроводу, повідомляє прес-служба КМДА.
Наприкінці 2016 року замовник реконструкції КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд» підписав договір на розробку техніко-економічного обґрунтування реконструкції шляхопроводу.
Для того, щоб розпочати реконструкцію Шулявського шляхопроводу та будівництво транспортної розв’язки, відбулося обговорення, в якому взяли участь архітектори та профільні спеціалісти з будівництва транспортних споруд.
У результаті було розроблено сім варіантів реконструкції, які протестували на транспортній моделі. Три з цих проектів були направлені на подальшу розробку. Основними принципами, за якими обиратимуть проект реконструкції є найбільша пропускна спроможність та вартість реконструкції.
Нагадаємо, 27 лютого, в Києві обвалився Шулявський міст.
Раніше архітектори Юрій Кузьмін та Олександр Макаренко пропонували разом з реконструкцією розв’язки перетворити площу біля неї на громадський простір.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті