Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Маркетологи PornHub, Converse, Lingualeo, ABBYY, LEGO, Nestle, керівники та спеціалісти українських агентств Hoshva PR, Fedoriv, Тень, Arriba проведуть практичний курс з маркетингу, нейромаркетингу, PR та брендингу у Києві.

Учасників курсу маркетингу навчать розробляти стратегію бренду, просувати товари та послугу на основі знань про мозок та за допомогою найактуальніших маркетингових інструментів, якими користуються великі бренди, та про які не знають 98% малих компаній та спеціалістів.

Курс відбудеться у Києві з 6 по 9 квітня. Програма складається із 28 практичних занять (42 годин) протягом чотирьох насичених днів. Заняття проходять за адресою вул. Мельникова, 36/1 (Інститут міжнародних відносин). Курс має дуже сильний міжнародний лекторський склад.

Програма розроблена як для спеціалістів практиків, так і для підприємців, менеджерів і всіх тих, хто власноруч просуває товари та послуги: навчання базується на нових інструментах

Більше лекторів та докладний розклад курсу доступний на сайті курсу.

Початківці у PR та маркетингу зможуть пройти стажування у викладачів курсу та зможуть отримати нову роботу у великих компаніях та кращих креативних агенціях. Записатися на курс можна за посиланням.

Выпускница СВОБОДНАЯ. Курс маркетинг from Dmitry Raimov on Vimeo.


Місце: Інститут міжнародних відносин

Адреса: вул. Мельникова, 36/1

Дата: 6-9 квітня

Час: 09:00-21:00

Вартість: Передплата – 650 гривень; 245 гривень за кожний день занять


Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button