Маркетологи PornHub, Converse, Lingualeo, ABBYY, LEGO, Nestle, керівники та спеціалісти українських агентств Hoshva PR, Fedoriv, Тень, Arriba проведуть практичний курс з маркетингу, нейромаркетингу, PR та брендингу у Києві.
Учасників курсу маркетингу навчать розробляти стратегію бренду, просувати товари та послугу на основі знань про мозок та за допомогою найактуальніших маркетингових інструментів, якими користуються великі бренди, та про які не знають 98% малих компаній та спеціалістів.
Курс відбудеться у Києві з 6 по 9 квітня. Програма складається із 28 практичних занять (42 годин) протягом чотирьох насичених днів. Заняття проходять за адресою вул. Мельникова, 36/1 (Інститут міжнародних відносин). Курс має дуже сильний міжнародний лекторський склад.
Програма розроблена як для спеціалістів практиків, так і для підприємців, менеджерів і всіх тих, хто власноруч просуває товари та послуги: навчання базується на нових інструментах
Більше лекторів та докладний розклад курсу доступний на сайті курсу.
Початківці у PR та маркетингу зможуть пройти стажування у викладачів курсу та зможуть отримати нову роботу у великих компаніях та кращих креативних агенціях. Записатися на курс можна за посиланням.
Выпускница СВОБОДНАЯ. Курс маркетинг from Dmitry Raimov on Vimeo.
Місце: Інститут міжнародних відносин
Адреса: вул. Мельникова, 36/1
Дата: 6-9 квітня
Час: 09:00-21:00
Вартість: Передплата – 650 гривень; 245 гривень за кожний день занять

Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26914 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті