Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 125 днів. За цей час ми опублікували 25004 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На сайті КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» опубліковано серію фотографій, як комунальники ремонтують дороги, під’їзди та інші об’єкти у місті за зверненнями громадян.

Співробітники комунальних підприємств дуже буквально сприймають звернення, і ремонтують тільки ту частину об’єкту, на яку надійшла скарга. Якість ремонту при цьому, судячи з фото, підпадає під ознаку тимчасового.

Наприклад, на розі вулиць Ярославів Вал та Гончара комунальники залатали яму на тротуарі, не закріпивши край свіжого асфальту, що сприятиме появі нових дірок.

На інших фото показано, як комунальники відремонтували сходи у під’їзд та встановили поручень на сходах. При чому там, де встановлено поручень, сходи не відремонтували, хоча вони також явно потребують оновлення.

КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» був започаткований на базі колишньої Служби допомоги киянам Call-центр 15-51 і входить до Національної системи опрацювання звернень до органів влади. Усі звернення заявників потрапляють до відповідних структурних підрозділів адміністрації м. Києва, які потім приймають рішення, зокрема і про ремонт об’єктів інфраструктури, якщо це вказано у зверненні.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button