Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 22 днів. За цей час ми опублікували 26876 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
За даними Інституту масової інформації (ІМІ), з 6 по 12 лютого, 11% всіх замовних матеріалів без відповідних позначок, були про київську владу.

За результатами другого тижня лютого 2017 року середній рівень так званої «джинси» на українських загальнонаціональних сайтах та в національних друкованих ЗМІ склав 1,5% від загальної кількості (або 97 матеріалів з ознаками замовлення).
Такими є результати дослідження ІМІ на предмет розміщення в матеріалів з ознаками замовлення у 10 інтернет-виданнях (УНІАН, «Обозреватель», «Цензор.нет», 112.ua, «Страна.ua», LB.ua, «Корреспондент.net», «Українська правда», «Ліга.net», Укрінформ) та 6 друкованих виданнях («Факты и комментарии», «Сегодня», «Вести», «Дзеркало тижня», «КП в Украине», «Новое время»), що проводиться за підтримки Інтерньюз Нетворк.
За даними ІМІ, матеріали, що мають ознаки замовних, про мера Києва або КМДА, публікувались у виданнях «Обозреватель», «Цензор.нет», «Сегодня» (друкована версія), «Факты и комментарии» (друкована версія).
В основному, матеріали стосувались боротьби команди Кличка зі снігом. Проблема прибирання снігу традиційно привертає дуже багато уваги в українській столиці і є одним з неофіційних критеріїв оцінки роботи комунальних служб в місті.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті