Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23541 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

За даними Інституту масової інформації (ІМІ), з 6 по 12 лютого, 11% всіх замовних матеріалів без відповідних позначок, були про київську владу.

За результатами другого тижня лютого 2017 року середній рівень так званої «джинси» на українських загальнонаціональних сайтах та в національних друкованих ЗМІ склав 1,5% від загальної кількості (або 97 матеріалів з ознаками замовлення).

Такими є результати дослідження ІМІ на предмет розміщення в матеріалів з ознаками замовлення у 10 інтернет-виданнях (УНІАН, «Обозреватель», «Цензор.нет», 112.ua, «Страна.ua», LB.ua, «Корреспондент.net», «Українська правда», «Ліга.net», Укрінформ) та 6 друкованих виданнях («Факты и комментарии», «Сегодня», «Вести», «Дзеркало тижня», «КП в Украине», «Новое время»), що проводиться  за підтримки Інтерньюз Нетворк.

За даними ІМІ, матеріали, що мають ознаки замовних, про мера Києва або КМДА, публікувались у виданнях «Обозреватель», «Цензор.нет», «Сегодня» (друкована версія), «Факты и комментарии» (друкована версія).

В основному, матеріали стосувались боротьби команди Кличка зі снігом. Проблема прибирання снігу традиційно привертає дуже багато уваги в українській столиці і є одним з неофіційних критеріїв оцінки роботи комунальних служб в місті.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button