Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 280 днів. За цей час ми опублікували 23517 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Над проектом реконструкції працюють вже більше року – це буде перша міська вулиця, яку фахівці перепланують разом з мешканцями.

Зображення: zaxid.net

Команда «Інститут міста» у Львові з допомогою німецьких експертів запроваджує учасницьке проектування вулиці – коли зацікавлені місцеві мешканці беруть активну участь у розробці проекту ще до початку розробки документації. Проект «Вулиця для всіх» полягає у спробі визначити групи користувачів вулиці, вивчити їх потреби та точки конфлікту з іншими користувачами, запропонувати три варіанти різної структури вулиці, що створює різні співвідношення їхніх інтересів.

Вулиця Бандери до реконструкції. Фото: gazeta.lviv.ua

Після низки обговорень 16 травня львів’янам представили остаточний ескізний проект реконструкції, який передбачає кардинальні зміни – заміну бруківки на асфальт, облаштування велосмуг та закриття ділянки перед собором св. Ольги та Єлизавети для автомобілів. Про це пише zaxid.net.

У результаті обговорень інженери «Інституту просторового розвитку» розробили три варіанти перепланування кілометрої вул. Бандери. Перший передбачав облаштування двох смуг руху, велосмуг, широкі тротуари та збереження дерев; другий – чотири смуги руху, дві з яких – спільні для автомобілів та велосипедистів, і часткове звуження тротуарів; третій – три смуги руху, велодоріжки, звуження тротуарів та вирізання значної кількості дерев.

Обраний варіант реконструкції

Майже рік тривали консультації і врешті проектанти таки обрали перший варіант – максимально орієнтований на громадський транспорт, пішоходів і велосипедистів.

Детальніше про новий підхід у проектуванні вулиці та чим відрізняються пострадянські вулиці відрізняються від європейських, читайте у статті Олександри Сладкової, начальниці управління урбаністики ЛКП «Інститут просторового розвитку».

Зараз інженери завершили створення ескізного проекту. Протягом 2017 року фахівці ще мають розробити робочий проект реконструкції, яким передбачити більш дрібні деталі, види дорожнього покриття, мощення тротуарів тощо.

Почати реконструкцію планують найімовірніше у 2018 році.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button