Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Транспортний інженер Віктор Петрук, автор альтернативного проекту Шулявського шляхопроводу, запрошує на експеримент, який має довести ефективність його рішення.
Вчора, 18 травня, на засіданні Містобудівної ради Києва було обрано проект реконструкції Шулявського шляхопроводу, заради будівництва якого потрібно знести корпус заводу «Більшовик». Чиновники вважають цей проект найдешевшим, а тому найефективнішим рішенням. Проте серед запропонованих варіантів реконструкції є розв’язка Віктора Петрука, яка принципово відрізняється від обраної на містобудівній раді. Петрук пропонує трирівневу розв’язку, замість двохрівневої, з реверсним кільцем для поворотів.
Щоб довести ефективність свого проекту, Віктор Петрук запрошує киян-автомобілістів долучитись до експерименту на території аеропорту «Жуляни»: «Ми плануємо повторити натурний експеримент від 28 листопада 2010 року, з моделювання саморегульованого кільця трирівневої транспортної розв’язки, яка, як і раніше, залишається поза конкуренцією за техніко-експлуатаційними та техніко-економічними показниками, серед всіх запропонованих варіантів розв’язки на Шулявці».
На думку Петрука, причиною вибору іншого, менш ефективного варіанту шляхопроводу, є «страхи та фобії деяких чиновників КМДА». Натомість, попередній експеримент дав позитивний результат, сподобався усім його учасникам, а проект має низку вагомих переваг перед обраним містобудівною радою, стверджує Віктор Петрук.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті