Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Транспортний інженер Віктор Петрук, автор альтернативного проекту Шулявського шляхопроводу, запрошує на експеримент, який має довести ефективність його рішення.

Зображення: http://auto.bigmir.net/

Вчора, 18 травня, на засіданні Містобудівної ради Києва було обрано проект реконструкції Шулявського шляхопроводу, заради будівництва якого потрібно знести корпус заводу «Більшовик». Чиновники вважають цей проект найдешевшим, а тому найефективнішим рішенням. Проте серед запропонованих варіантів реконструкції є розв’язка Віктора Петрука, яка принципово відрізняється від обраної на містобудівній раді. Петрук пропонує трирівневу розв’язку, замість двохрівневої, з реверсним кільцем для поворотів.

Зображення: http://auto.bigmir.net/

Щоб довести ефективність свого проекту, Віктор Петрук запрошує киян-автомобілістів долучитись до експерименту на території аеропорту «Жуляни»: «Ми плануємо повторити натурний експеримент від 28 листопада 2010 року, з моделювання саморегульованого кільця трирівневої транспортної розв’язки, яка, як і раніше, залишається поза конкуренцією за техніко-експлуатаційними та техніко-економічними показниками, серед всіх запропонованих варіантів розв’язки на Шулявці».

На думку Петрука, причиною вибору іншого, менш ефективного варіанту шляхопроводу, є «страхи та фобії деяких чиновників КМДА». Натомість, попередній експеримент дав позитивний результат, сподобався усім його учасникам, а проект має низку вагомих переваг перед обраним містобудівною радою, стверджує Віктор Петрук.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button