Транспортний інженер Віктор Петрук, автор альтернативного проекту Шулявського шляхопроводу, запрошує на експеримент, який має довести ефективність його рішення.

Зображення: http://auto.bigmir.net/
Вчора, 18 травня, на засіданні Містобудівної ради Києва було обрано проект реконструкції Шулявського шляхопроводу, заради будівництва якого потрібно знести корпус заводу «Більшовик». Чиновники вважають цей проект найдешевшим, а тому найефективнішим рішенням. Проте серед запропонованих варіантів реконструкції є розв’язка Віктора Петрука, яка принципово відрізняється від обраної на містобудівній раді. Петрук пропонує трирівневу розв’язку, замість двохрівневої, з реверсним кільцем для поворотів.

Зображення: http://auto.bigmir.net/
Щоб довести ефективність свого проекту, Віктор Петрук запрошує киян-автомобілістів долучитись до експерименту на території аеропорту «Жуляни»: «Ми плануємо повторити натурний експеримент від 28 листопада 2010 року, з моделювання саморегульованого кільця трирівневої транспортної розв’язки, яка, як і раніше, залишається поза конкуренцією за техніко-експлуатаційними та техніко-економічними показниками, серед всіх запропонованих варіантів розв’язки на Шулявці».
На думку Петрука, причиною вибору іншого, менш ефективного варіанту шляхопроводу, є «страхи та фобії деяких чиновників КМДА». Натомість, попередній експеримент дав позитивний результат, сподобався усім його учасникам, а проект має низку вагомих переваг перед обраним містобудівною радою, стверджує Віктор Петрук.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті