Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 53 днів. За цей час ми опублікували 27094 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Хештег #soloparking, яким позначають зображення вінтажних автівок на фоні міської архітектури, об’єднав в Instagram 240 000 фото.
В той час, як міста намагаються відходити від концепції автомобілецентризму і ставати зручними для пішоходів, користувачі Instagram перетворюють ретро-автомобілі на фетиш, повідомляє The Guardian. Естетика знімків – ретро-автівки на фоні старої міської архітектури – викликає почуття «міської ностальгії». Авторами світлин часто є навіть не автомобілісти.
Берлінський фотограф Джорг Ніхт, який впровадив інші популярні хештеги (наприклад, #asundaycarpic, що об’єднав близько 50 000 фото) зазначає, що не має автівки, адже у такому місті як Берлін вона не потрібна. Ідея хештегу #soloparking виникла після того, як він сфотографував Fiat Cinquecento.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті