Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24988 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Хештег #soloparking, яким позначають зображення вінтажних автівок на фоні міської архітектури, об’єднав в Instagram 240 000 фото.
В той час, як міста намагаються відходити від концепції автомобілецентризму і ставати зручними для пішоходів, користувачі Instagram перетворюють ретро-автомобілі на фетиш, повідомляє The Guardian. Естетика знімків – ретро-автівки на фоні старої міської архітектури – викликає почуття «міської ностальгії». Авторами світлин часто є навіть не автомобілісти.
Берлінський фотограф Джорг Ніхт, який впровадив інші популярні хештеги (наприклад, #asundaycarpic, що об’єднав близько 50 000 фото) зазначає, що не має автівки, адже у такому місті як Берлін вона не потрібна. Ідея хештегу #soloparking виникла після того, як він сфотографував Fiat Cinquecento.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті