Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Голова «Укравтодору» Славомір Новак на засіданні уряду запропонував уповільнення трафіку на в’їздах до населених пунктів, повідомляє Держагентство автомобільних доріг України.
За словами урядовця, Traffic calming measures – це комплекс заходів в країнах Європейського Союзу, спрямований на примусове зменшення швидкості водіїв на в’їздах у населені пункти. Новак запевнив, що в Європі такі заходи безпеки добре себе зарекомендували, адже проїхати обмежувачі руху зі швидкістю понад 60 км/год неможливо.
Українські аналоги обмеження швидкостей «лежачі поліцейські» не можуть повноцінно забезпечити зменшення водіями швидкості, у свою чергу Traffic calming measures не мають негативного впливу на технічний стан автомобіля та не створюють незручностей для пасажирів авто.
Читайте також: Вужчі автодороги – більше живих киян
Раніше очільник «Укравтодору» заявив, що на нових дорогах зростає кількість ДТП. Він вважає зниження швидкості в містах з 60 км/год до 50 км/году необхідним.
У відомстві презентували програму «4Е» (Engineering/Стандарти, Enforcement/Нагляд, Emergency/Порятунок, Education/Освіта), трирічна національна програма якої повинна підвищити рівень безпеки на дорогах, вона також передбачає будівництво 500 кільцевих розв’язок, що суттєво знизить кількість ДТП, оновлення технічних стандартів проектування та будівництва доріг, втілення інтелектуальних транспортних систем, автоматизація контролю за швидкістю транспортних засобів, побудова мережі вагових транспортних комплексів, які зважують транспортні засоби у русі, облаштування 1000 наземних пішохідних переходів з острівками безпеки, освітленням, дорожніми знаками та розміткою, створення безпечних перехресть, спорудження надземних та підземних пішохідних переходів, будівництво об’їзних доріг навколо населених пунктів.
Раніше в Києві встановили перше електронне табло контролю швидкості.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті