Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 99 днів. За цей час ми опублікували 24773 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Найпопулярнішими нічними маршрутами Києва стали поїздки до залізничного вокзалу.

Фото: Moow.life

На засіданні Київради розглянули можливість збільшення нічних перевезень, не дивлячись на невисоку популярність таких маршрутів. Вночі один тролейбус перевозить від 50 до 60 людей, повідомляє онлайн ресурс Київської міської ради.

Петиція з нічними маршрутами з’явилася наприкінці 2015 року і набрала 11 844 підписів. З 30 грудня 2016 року КП «Київпастранс» запровадив перевезення у нічні години з 23 год до 6 год, при цьому організувавши три тролейбусні та один автобусний маршрути.

Тролейбус №92 зараз курсує в нічний час  від станції «Залізничний вокзал Південний» до  проспекту «Свободи»,  №93H пересувається від «Станція метро «Площа Льва Толстого» до вулиці «Чорнобильська», також існує автобусний маршрут №137 від станції «Залізничний вокзал Центральний» до станції метро «Харківська».

В Києві також 265 столичних переходів потребують освітлення в нічний час, але щоб повністю реалізувати петицію щодо освітлення пішохідних переходів знадобиться два-три роки, пояснили чиновники. Нагадаємо, що «Київавтодор» хоче зробити ще один підземний перехід на проспекті Перемоги.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button