Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На містобудівній раді Києва внесли останні зміни в транспортний розділ Генплану Києва, повідомляє Укрінформ. Зазначається, що робота над містобудівним документом завершується. До нього залишилося додати історико-архітектурний план, розроблений Міністерством культури, й погодити з ЮНЕСКО.

Фото: facebook.com/kyivmetro/photos

Згідно з документом планується розбудова столичного метрополітену, зокрема, його частини на Троєщину. Поєднати лінії метро у напрямку до північно-східного району Києва спробують за допомогою Подільсько-Вигурівській лінії. Її першу частину хочуть збудувати за сім років. Вона з’єднає Поділ, на пересадочному вузлі зі станцією метро «Тараса Шевченка» синьої гілки та нової станції метро «Подільська». Згідно з планом першого етапу будівництва, окрім зупинки на пересадочному вузлі, щоб дістатися іншого берега, знадобиться перетнути чотири станції: «Суднобудівна» (на Рибальському острові), далі станція «Труханів острів», далі «Затока Десенка» та «Райдужна», що стане першою зупинкою підземного транспорту на Троєщині.

Фото: kga.gov.ua/generalnij-plan/genplan2025

Станція метро «Райдужна» стане однією з семи зупинок Подільсько-Вигурівській лінії на лівому березі Дніпра. У бік до центру також збудують пересадочний вузол на «Лук’янівській», її перетинатиме станція «Глибочицька». Далі лінія метрополітену продовжить рух у бік Міжнародного аеропорту «Київ».

На Сирецько-Печерській лінії добудують ще п’ять станцій – дві зі сторони Борисполя і три з боку Виноградаря. Їх будівництво планують здійснити за 20 років. У проекті Генплану зазначена і п’ята лінія метрополітену. В містобудівній раді Києва розглядають варіант, щоб метро пройшло від площі Шевченка до Дарницького залізничного вокзалу.

Нагадаємо, що у 2018 Київський метрополітен планує розпочати будівництво метро на Виноградар, а також оголосив тендер на проектування станції метро «Новобіличі».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button