Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

З другого серпня у київському метро можна розрахуватися безконтактним QR-квитком. Нововведення презентували на станції «Кловська», де реалізовуватиметься пілотний проект.

У вестибюлі метро нанесли нову розмітку й встановили автомати, які друкують безконтактні квитки.

Зі станції метро «Кловська» прибрали каси. Пройти через турнікет тепер можна, придбавши QR-квиток у автоматі, скориставшись проїзним, або сплативши за прохід кредитною карткою.

Для жетонів на станції залишили два проходи. У КП «Київський метрополітен» вважають впровадження QR-квитка важливим кроком для автоматизації процесів, що полегшать пересування громадським транспортом. Проект реалізовується спільно з організацією «Агенти змін».

Наступними станціями, на яких введуть QR-квиток стануть: «Університет», «Дружби народів», «Либідська» та «Політехнічний інститут».

Тестова система працюватиме місяць, під час якого працівники підземки проведуть опитування у громадян, щоб дізнатися наскільки нововведення відповідає очікуванням пасажирів.

QR-квиток можна придбати в одному з автоматів на «Кловській», сплативши готівкою (автомат приймає лише купюри, номіналом одна, дві або п’ять гривень) чи кредиткою.

Далі у підземці планують ввести оплату проїзних квитків онлайн й запустити мобільний додаток.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button