Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Перекриття частини вулиці Ярославів Вал, на ділянці від вулиці Стрілецької до вулиці Івана Франка має покращити ситуацію для пішоходів й для автомобілістів.

За даними транспортного моделювання, Ярославів Вал дублює Велику Житомирську. Обидві вулиці приводять транспортний потік автомобілів на Європейську площу, але пропускна здатність площі обмежена, тому транзит через Ярвал не збільшує пропускну спроможність вуличної мережі центру Києва в цілому, йдеться у документі з результатами макромоделювання реорганізації вуличної мережі у Шевченківському районі Києва «Пішохідна вулиця Ярославів Вал».

Реорганізована схема дорожнього руху зменшує відстань транспортних кореспонденцій на 2996 автівки-км/добу і час на 3309 людино-годин на добу, а загальний транспортний ефект складе 81,9 млн гривень на рік. При цьому нова схема розвантажить Ярославів Вал від потоку автомобілів, зменшить кількість припаркованих автівок, та дасть пішоходам більше простору.

Зона перекриття становить близько 40 метрів, тому під’їзди до будинків, офісів залишаються відкритими. Таким чином, вулицею Ярославів Вал все ще можна буде пересуватись автівкою, але не транзитом.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button