Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 32 днів. За цей час ми опублікували 26948 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В Києві замість того, щоб реставрувати старовинний трамвай, що 30 років простояв на постаменті біля Куренівського депо, перетворили його на металобрухт, повідомили у групі Київського музею пасажирського транспорту у Facebook.

Фото: Київський музей пасажирського транспорту

У грудні 2015 року трамвай 2М перевезли в музей під відкритим небом та залишили гнити на вулиці. Незабаром виламали все, що було в салоні й проламали наскрізь дах. В такому вигляді він простояв до 2017 року. На початку цього року трамвай намагались перевезти у трамвайне СТО КП «Київпастранс», щоб його відновлювали, але на станції не впоралися з поставленою задачею.

Фото: Київський музей пасажирського транспорту

Навесні трамвай 2М повернули в музей, залишивши у цеху, де намагались ремонтувати. У групі Київського музею пасажирського транспорту написали, що знову не впоравшись, трамвай передали в СТО, де його доламали та порізали на металобрухт.

Довідка: Трамваї Київського типу  були одними з перших, що виготовлялись при СРСР – з 1928 року. Вони мали дерев’яний кузов, металеву раму та неповоротний візок. Модель виготовлялась як для Києва так і для інших міст. У післявоєнний час більшість  були передані з Києва в інші міста республіки у тому числі до Конотопа. Звідти й повернувся цей вагон у 1986 році та був встановлений на постамент біля депо ім. Красіна. Тому киянам він був добре знайомий.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button