Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На сайті Київради збирають підписи під петицією з вимогою заборонити парковку на тротуарах і повернути тротуари пішоходам.
Автор петиції Богдан Гдаль пропонує затвердити на міському рівні заборону щодо можливості паркування на тротуарах. Якщо це неможливо зробити на рівні міста, то треба звернутись до Кабміну з метою внесення змін у відповідну постанову «Про правила дорожнього руху», які б унеможливили паркування на тротуарах окрім місць, які спеціально визначені міською владою і позначені спеціальною розміткою.
Таким чином місто буде визначати офіційні місця такого паркування, і що найголовніше, у разі, якщо такі місця будуть суперечити іншим пунктам Правил чи інших нормативно-правових актів, перебуваючи в юридичній площині такі рішення міської влади можуть бути оскаржені.
Фактично це повертає тротуарам те первинне призначення, для чого вони були задумані – бути територією пішохода, пише Богдан Гдаль.
Тротуари – це не просто зона пішохода. Це громадський простір. Це простір, у якому люди зустрічаються, спілкуються, милуються архітектурою, почувають себе комфортно. Вільні недоторкані території міста не менш важливі за архітектуру і ландшафт. Вони скріплюють місто у цілісну композицію, дозволяють місту «дихати», а містянам почувати себе комфортно.
У цивілізованому світі зберігається тенденція до деавтомобілізації великих міст. Стратегія побудови мегаполісів, комфортних для швидкого пересування приватних автівок відходить в минуле. В Осло пообіцяли заборону на в’їзд усіх автомобілів у центр міста в 2019 році. Мадрид внесе суттєві обмеження з 2020 року. Серед міст, які змінюють свою політику щодо автівок Копенгаген, Барселона, Гамбург, Брюсель, Мехіко, Ванкувер і багато інших, пишеться у тексті петиції.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті