Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 312 днів. За цей час ми опублікували 26408 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На сайті Київради збирають підписи під петицією з вимогою заборонити парковку на тротуарах і повернути тротуари пішоходам.

Автор петиції Богдан Гдаль пропонує затвердити на міському рівні заборону щодо можливості паркування на тротуарах. Якщо це неможливо зробити на рівні міста, то треба звернутись до Кабміну з метою внесення змін у відповідну постанову «Про правила дорожнього руху», які б унеможливили паркування на тротуарах окрім місць, які спеціально визначені міською владою і позначені спеціальною розміткою.

Таким чином місто буде визначати офіційні місця такого паркування, і що найголовніше, у разі, якщо такі місця будуть суперечити іншим пунктам Правил чи інших нормативно-правових актів, перебуваючи в юридичній площині такі рішення міської влади можуть бути оскаржені.

Фактично це повертає тротуарам те первинне призначення, для чого вони були задумані – бути територією пішохода, пише Богдан Гдаль.

Тротуари – це не просто зона пішохода. Це громадський простір. Це простір, у якому люди зустрічаються, спілкуються, милуються архітектурою, почувають себе комфортно. Вільні недоторкані території міста не менш важливі за архітектуру і ландшафт. Вони скріплюють місто у цілісну композицію, дозволяють місту «дихати», а містянам почувати себе комфортно.

У цивілізованому світі зберігається тенденція до деавтомобілізації великих міст. Стратегія побудови мегаполісів, комфортних для швидкого пересування приватних автівок відходить в минуле. В Осло пообіцяли заборону на в’їзд усіх автомобілів у центр міста в 2019 році. Мадрид внесе суттєві обмеження з 2020 року. Серед міст, які змінюють свою політику щодо автівок Копенгаген, Барселона, Гамбург, Брюсель, Мехіко, Ванкувер і багато інших, пишеться у тексті петиції.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button