Виставка плакатів художників про медіа «Довіряй, але перевіряй» відкриється на бульварі Вацлава Гавела 11 вересня. На ній ілюстратори презентують свої роботи на тему стосунків ЗМІ, влади й споживачів в Україні.

На стендах уздовж бульвару розмістяться 60 робіт українських художників із клубу ілюстраторів Pictoric. У малюнках художники розкривають теми цензури, пропаганди, свободи слова, фейкових новин, інформаційної війни, критичного аналізу медіа-повідомлень, зв’язку влади і медіа, соціальних мереж і суспільного телебачення.
«В Україні недостатньо розвинуте критичне ставлення до повідомлень ЗМІ, особливо в регіонах. Наприклад, на півдні і сході України лише 15 % людей помічають приховану рекламу, пропаганду або упереджені матеріали на загальноукраїнських телеканалах, а 12 % — у всеукраїнських онлайн-виданнях. Ми хочемо акцентувати увагу на основних принципах медіа-грамотності і презентувати це зрозуміло для масової аудиторії, тому вибираємо візуальну плакатну мову, здатну ефективно донести суть, і підсилюємо її журналістськими фаховими висловлюваннями», — говорить співзасновник клубу ілюстраторів Pictoric художник Олег Грищенко.
На відкритті виставки виступить надзвичайний і повноважний посол Чеської Республіки в Україні пан Радек Матула та директорка Чеського центру в Києві Луціє Ржегоржікова. Після презентації у Києві виставка відбудеться в п’яти інших українських містах.
На анонсують вихід книжки з роботами художників і статтями журналістів на тему медіа-грамотності. Виставка діятиме до 24 вересня з 18:30 до 21:00.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті