Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24978 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На нещодавно відремонтованій дорозі, на перехресті Повітрофлотського проспекту та вулиці Фучика збирається вода після дощу.
Ремонтні роботи на Повітрофлотському проспекті не проводились з 1995 року. Цьоголіта КК «Київавтодор» провела капітальний ремонт Повітрофлотського проспекту на ділянці довжиною 3,1 км – від Севастопольської площі до Повітрофлотського шляхопроводу.
Зокрема, в рамках капітального ремонту на проспекті облаштували двошарове дорожне покриття й зробили нове мощення на тротуарах. Капремонт коштував майже 110 мільйонів гривень.
Проблема дренажних систем існувала в столиці завжди. Варто лише згадати, скільки води збиралося в районі станції метро «Дорогожичі» після зливи. У 2014 році від киян до КМДА надійшов запит на перевірку стану зливосточних систем проїжджих частин та тротуарів. У запиті перераховувалися проблемні ділянки, на яких не стікає вода.
«Щонайменше на вулицях Велика Васильківська, Жилянська, Саксаганського, Антоновича водостоки не встановлені або встановлені із грубими порушеннями. На фото — приклад із перехрестя біля Олімпійського стадіону: гратки водостоку встановлені на тротуарі й на декілька сантиметрів вище ніж потрібно. Як наслідок, під час зливи подекуди ціла дорожня смуга заповнена потоком води. Це ускладнює пересування пішоходів вулицями міста», – писав автор звернення.
Нагадаємо, «Київавтодор» замовив проекти капремонту Михайлівської та Вокзальної площ.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті