Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На нещодавно відремонтованій дорозі, на перехресті Повітрофлотського проспекту та вулиці Фучика збирається вода після дощу.

Фото: facebook

Ремонтні роботи на Повітрофлотському проспекті не проводились з 1995 року. Цьоголіта КК «Київавтодор» провела капітальний ремонт Повітрофлотського проспекту на ділянці довжиною 3,1 км – від Севастопольської площі до Повітрофлотського шляхопроводу.

Такий вигляд мало перехрестя до початку ремонтних робіт

Зокрема, в рамках капітального ремонту на проспекті облаштували двошарове дорожне покриття й зробили нове мощення на тротуарах. Капремонт коштував майже 110  мільйонів гривень.

Проблема дренажних систем існувала в столиці завжди. Варто лише згадати, скільки води збиралося в районі станції метро «Дорогожичі» після зливи. У 2014 році від киян до КМДА надійшов запит на перевірку стану зливосточних систем проїжджих частин та тротуарів. У запиті перераховувалися проблемні ділянки, на яких не стікає вода.

«Щонайменше на вулицях Велика Васильківська, Жилянська, Саксаганського, Антоновича водостоки не встановлені або встановлені із грубими порушеннями. На фото — приклад із перехрестя біля Олімпійського стадіону: гратки водостоку встановлені на тротуарі й на декілька сантиметрів вище ніж потрібно. Як наслідок, під час зливи подекуди ціла дорожня смуга заповнена потоком води. Це ускладнює пересування пішоходів вулицями міста», – писав автор звернення.

Фото: 1551.gov.ua

Нагадаємо, «Київавтодор» замовив проекти капремонту Михайлівської та Вокзальної площ.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button