Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24978 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На нещодавно відремонтованій дорозі, на перехресті Повітрофлотського проспекту та вулиці Фучика збирається вода після дощу.

Фото: facebook

Ремонтні роботи на Повітрофлотському проспекті не проводились з 1995 року. Цьоголіта КК «Київавтодор» провела капітальний ремонт Повітрофлотського проспекту на ділянці довжиною 3,1 км – від Севастопольської площі до Повітрофлотського шляхопроводу.

Такий вигляд мало перехрестя до початку ремонтних робіт

Зокрема, в рамках капітального ремонту на проспекті облаштували двошарове дорожне покриття й зробили нове мощення на тротуарах. Капремонт коштував майже 110  мільйонів гривень.

Проблема дренажних систем існувала в столиці завжди. Варто лише згадати, скільки води збиралося в районі станції метро «Дорогожичі» після зливи. У 2014 році від киян до КМДА надійшов запит на перевірку стану зливосточних систем проїжджих частин та тротуарів. У запиті перераховувалися проблемні ділянки, на яких не стікає вода.

«Щонайменше на вулицях Велика Васильківська, Жилянська, Саксаганського, Антоновича водостоки не встановлені або встановлені із грубими порушеннями. На фото — приклад із перехрестя біля Олімпійського стадіону: гратки водостоку встановлені на тротуарі й на декілька сантиметрів вище ніж потрібно. Як наслідок, під час зливи подекуди ціла дорожня смуга заповнена потоком води. Це ускладнює пересування пішоходів вулицями міста», – писав автор звернення.

Фото: 1551.gov.ua

Нагадаємо, «Київавтодор» замовив проекти капремонту Михайлівської та Вокзальної площ.

    Коментарі:

    Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

    *Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

    Newsletter button
    Donate button
    Podcast button
    Send article button