Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 23649 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Восьмого вересня «Укрзалізниця» випустила на маршрути два модернізованих електропоїзди, повідомляє прес-служба національного перевізника.

Фото: uz.gov.ua

Один з них №668 перевозить пасажирів у напрямку Фастів-Ворожба-Фастів, інший – №7246 курсує між Львовом і Трускавцем. Як повідомили в УЗ, роботи виконувалися на ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод».

Співробітники заводу оновили інтер’єр та екстер’єр поїзда, також провели заміну деяких деталей і агрегатів на сучасні, встановили сучасне світлосигнальне обладнання на головних вагонах, електронні маршрутні покажчики на лобових частинах головних вагонів.

Фото: uz.gov.ua

За вісім місяців 2017 року оновлено вісім складів електропоїздів (40 секцій). До кінця року залізничники хочуть оновити ще вісім складів.

Член правління ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Михальчук повідомив, що капітальний ремонт однієї секції електропоїзду, що складається з двох вагонів, коштує близько 8,7 мільйона гривень (електропоїзд в складі п’яти секцій – 43,5 мільйонів гривень). А вартість нового електропоїзда при нинішньому курсі національної валюти становить 440-450 мільйонів гривень.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» почне розробляти вагон нового типу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button