Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 34 днів. За цей час ми опублікували 26966 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Розроблений компанією «Татра-Юг» трамвай, починає випробування трисекційного низькопідлогового трамвая К1М6, інформує онлайн-ресурс компанії.

Фото: tatra-yug.com.ua

У новому вагоні є місце для розміщення людей з обмеженою мобільністю, він обладнаний кондиціонерами та wi-fi. Широкі подвійні двері завдяки адресному керуванню дозволять здійснювати швидку посадку і висадку пасажирів. 

Фото: Вадим Галюк

Всередині встановлені ергономічні крісла для сидіння, система інформування пасажирів й світлодіодна система освітлення. В Кам’янське (Дніпропетровська область) вагони доправили в напіврозібраному стані для проведення випробувань і сертифікації.

Фото: tatra-yug.com.ua

На даний момент, за словами заступника директора ТОВ «Татра-Юг» Володимира Романюхивіна, трамвай виготовлений в єдиному екземплярі.

Щоб отримати сертифікат державного зразка, який дозволить налагодити серійний випуск, трамвай має пройти випробування. Для початку, він пройде тестування у Кам’янську на коліях депо, після цього ходові випробування на міських лініях, всього випробування триватимуть не менше 10-14 днів.

Фото: Вадим Галюк

Трамвай має довжину 26 метрів, три секції, три ходові візки й обладнаний низькою підлогою. Трамваї аналогічного компонування серійно з приблизно двома третинами низької підлоги виробляються в Західній Європі з кінця 1980-х років.

«Татра–Юг» – українська компанія з головним офісом в Одесі, яка виготовляє трамвайні вагони з 1993 року на базі заводу з виробництва космічних ракет «Південмаш». Є ідейним послідовником чеської компанії ЧКД «Татра», яка займалася випуском трамваїв з 1927 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button