Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Розроблений компанією «Татра-Юг» трамвай, починає випробування трисекційного низькопідлогового трамвая К1М6, інформує онлайн-ресурс компанії.
У новому вагоні є місце для розміщення людей з обмеженою мобільністю, він обладнаний кондиціонерами та wi-fi. Широкі подвійні двері завдяки адресному керуванню дозволять здійснювати швидку посадку і висадку пасажирів.
Всередині встановлені ергономічні крісла для сидіння, система інформування пасажирів й світлодіодна система освітлення. В Кам’янське (Дніпропетровська область) вагони доправили в напіврозібраному стані для проведення випробувань і сертифікації.
На даний момент, за словами заступника директора ТОВ «Татра-Юг» Володимира Романюхивіна, трамвай виготовлений в єдиному екземплярі.
Щоб отримати сертифікат державного зразка, який дозволить налагодити серійний випуск, трамвай має пройти випробування. Для початку, він пройде тестування у Кам’янську на коліях депо, після цього ходові випробування на міських лініях, всього випробування триватимуть не менше 10-14 днів.
Трамвай має довжину 26 метрів, три секції, три ходові візки й обладнаний низькою підлогою. Трамваї аналогічного компонування серійно з приблизно двома третинами низької підлоги виробляються в Західній Європі з кінця 1980-х років.
«Татра–Юг» – українська компанія з головним офісом в Одесі, яка виготовляє трамвайні вагони з 1993 року на базі заводу з виробництва космічних ракет «Південмаш». Є ідейним послідовником чеської компанії ЧКД «Татра», яка займалася випуском трамваїв з 1927 року.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті