Розроблений компанією «Татра-Юг» трамвай, починає випробування трисекційного низькопідлогового трамвая К1М6, інформує онлайн-ресурс компанії.

Фото: tatra-yug.com.ua
У новому вагоні є місце для розміщення людей з обмеженою мобільністю, він обладнаний кондиціонерами та wi-fi. Широкі подвійні двері завдяки адресному керуванню дозволять здійснювати швидку посадку і висадку пасажирів.

Фото: Вадим Галюк
Всередині встановлені ергономічні крісла для сидіння, система інформування пасажирів й світлодіодна система освітлення. В Кам’янське (Дніпропетровська область) вагони доправили в напіврозібраному стані для проведення випробувань і сертифікації.

Фото: tatra-yug.com.ua
На даний момент, за словами заступника директора ТОВ «Татра-Юг» Володимира Романюхивіна, трамвай виготовлений в єдиному екземплярі.
Щоб отримати сертифікат державного зразка, який дозволить налагодити серійний випуск, трамвай має пройти випробування. Для початку, він пройде тестування у Кам’янську на коліях депо, після цього ходові випробування на міських лініях, всього випробування триватимуть не менше 10-14 днів.

Фото: Вадим Галюк
Трамвай має довжину 26 метрів, три секції, три ходові візки й обладнаний низькою підлогою. Трамваї аналогічного компонування серійно з приблизно двома третинами низької підлоги виробляються в Західній Європі з кінця 1980-х років.
«Татра–Юг» – українська компанія з головним офісом в Одесі, яка виготовляє трамвайні вагони з 1993 року на базі заводу з виробництва космічних ракет «Південмаш». Є ідейним послідовником чеської компанії ЧКД «Татра», яка займалася випуском трамваїв з 1927 року.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті