Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 29 днів. За цей час ми опублікували 26932 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Швейцарії презентовано кар’єрний самоскид Komatsu, який став найбільшим електромобілем у світі, повідомляє сайт АвтоЦентр.

Електросамоскид незабаром вийде у продаж. Дизельну вантажівку Komatsu HD 605-7 вирішили переробити в електромобіль в рамках експерименту. Команда інженерів встановила електромотори замість 715-сильного турбодизеля.

Батарея електричної вантажівки  складається з 1440 нікелевих, марганцевих і кобальтових комірчин загальною місткістю 700 кВт / год, у свою чергу, у легкових електрокарів місткість рідко перевищує 100 кВт/год. Важить батарея 4,5 тонни. Машина обладнана системою рекуперативного гальмування, яка за коротку поїздку здатна зарядити батарею на 40 кВт/год.

Вантажність Komatsu HD 605-7 становить 65 тонн. Вантажний електромобіль буде працювати на цементному кар’єрі біля гори Шассераль, що знаходиться на північному заході Швейцарії. 45-тонна вантажівка зможе розвинути максимальну швидкість до 70 км/год.

Наступні десять років електричний самоскид Komatsu HD 605-7 буде транспортувати матеріал з гірського хребта в долину 20 разів на день, з кар’єру на схилах гори Шассераль в Швейцарії до промислового району швейцарського консорціуму Ciments Vigier SA.

Для цих поїздок електричний привід має важливі переваги: замість того, щоб нагрівати гальма під час спуску, гігантський електричний двигун діє як генератор, що заряджає акумуляторну батарею. Потім порожня вантажівка використовує цю енергію, щоб повернутися на пагорб.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button