Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Швейцарії презентовано кар’єрний самоскид Komatsu, який став найбільшим електромобілем у світі, повідомляє сайт АвтоЦентр.

Електросамоскид незабаром вийде у продаж. Дизельну вантажівку Komatsu HD 605-7 вирішили переробити в електромобіль в рамках експерименту. Команда інженерів встановила електромотори замість 715-сильного турбодизеля.

Батарея електричної вантажівки  складається з 1440 нікелевих, марганцевих і кобальтових комірчин загальною місткістю 700 кВт / год, у свою чергу, у легкових електрокарів місткість рідко перевищує 100 кВт/год. Важить батарея 4,5 тонни. Машина обладнана системою рекуперативного гальмування, яка за коротку поїздку здатна зарядити батарею на 40 кВт/год.

Вантажність Komatsu HD 605-7 становить 65 тонн. Вантажний електромобіль буде працювати на цементному кар’єрі біля гори Шассераль, що знаходиться на північному заході Швейцарії. 45-тонна вантажівка зможе розвинути максимальну швидкість до 70 км/год.

Наступні десять років електричний самоскид Komatsu HD 605-7 буде транспортувати матеріал з гірського хребта в долину 20 разів на день, з кар’єру на схилах гори Шассераль в Швейцарії до промислового району швейцарського консорціуму Ciments Vigier SA.

Для цих поїздок електричний привід має важливі переваги: замість того, щоб нагрівати гальма під час спуску, гігантський електричний двигун діє як генератор, що заряджає акумуляторну батарею. Потім порожня вантажівка використовує цю енергію, щоб повернутися на пагорб.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button